Na meer dan 2.5 jaar na mn bbz, meerdere iui behandelingen nog niet zwanger.. vorig jaar mijn ene schoonzus een abortus en nu mijn andere omdat het toch niet zo goed uitkomt allemaal... Word er langzamerhand gek, verdrietig, boos en moedeloos van. Nu ben ik 3 a 4 dagen voor NOD (natuurlijke cyclus geen iui) en ben ik misselijk als wat, hopen op een positieve test.. En ja hoor, positieve OVULATIEtest en zwangerschapstest negatief. Vruchtbaar slijm en openstaande baarmoedermond. Heb ik dus gewoon mn eisprong later.. Ik ben het vertrouwen in mijn lijf compleet kwijt...
Kan me heel goed voorstellen dat je je onder deze omstandigheden zo nu en dan boos, verdrietig en ontzettend rot voelt. Ik kan helaas je alleen maar het beste wensen en zeggen dat je hoop moet houden. Het komt vast een keer goed maar zwaar is het zeker! Sterkte meid
Sowieso lijkt me het heel heftig als mn schoonzus abortus zou doen en dan helemaal in jou situatie! Dit is geen zeuren hoor, hoop voor je dat je snel een positieve test in handen mag hebben!! Heel veel succes!
Wat ontzettend heftig voor je. Natuurlijk ben je verdrietig en boos!! Houd moed, het komt echt vanzelf goed. En dan ben je dubbel zo blij en is het kindje hartelijk welkom!!!!
Vreselijk meis, en dan die abortussen..jemig onvoorstelbaar. En is zeker niet zeuren! Hier tikken we bijna de 2 jaar aan voor nummer 2 en ik heb soms ook het gevoel door te slaan. Misschien is psychische hulp iets? Ik ben daar ook mee gestart. Dikke knuffel!
Wat verschrikkelijk om mee te maken. Zeker geen gezeur hoor, helemaal begrijpelijk. Ik hoop dat jullie snel een babytje mogen verwelkomen!
Jullie reacties doen mij echt goed. Zo fijn hoe jullie meeleven en dat jullie de moeite nemen om mij even een hart onder de riem te steken vind ik echt lief. Ik ga binnenkort inderdaad kijken of ik o.a. hierin hulp kan vinden. Voelt soms zo oneerlijk hoeveel mensen zo graag (nog) een kindje willen en het niet lukt en mensen die er niet voor kunnen of willen zorgen 'per ongeluk' zwanger raken en het dan weg laten halen. In sommige gevallen snap ik het wel hoor maar in mijn omgeving wordt er wel te gemakkelijk over nagedacht waardoor het toch extra pijn doet.
Poeh wat heftig voor je allemaal! Heel veel sterkte gewenst en hopelijk mag het geluk jullie snel toelachen!