Nou dames na een hoop stress of mijn cyclus zich herpakt sinds vandaag oplopende ovulatie test en ineens doorzichtige slijmpropjes die heel elastisch zijn. Dit is denk ik dat cervix slijm in je vruchtbare dagen als ik het goed heb toch? Ik zit nu op dag 11 van mijn cyclus trouwens
Ja dat kan ik al inderdaad, het was heel elastisch in ieder geval want het zal aan mijn toiletpapier en het zag er inderdaad uit als rauw eiwit. Zo bewoog het ook heen en weer haha lekker fris praatje. Maar hoe lang duurt het dan nog voordat de ovulatie plaats vindt?
Dat verschilt per vrouw ik had het deze ronde een week voor mij lh piek. Heb ovulatie testen gebruikt.
Oke nou ik doe 2 keer per dag testen dus merk nu pas een lichte oploop nog zeker niet positief. Dus heb nog wel even dan
Hij kan zomaar vanuit niks knallen... dus idd twee keer testen zou ik ook doen. Tussen 10 en 20 uur zeggen ze dat het het beste is en liefst elke dag zelfde tijdstip als het mogelijk is... en vast veel plezier samen hebben
Ik had 2 dagen na het cervixslijm een positieve ovulatietest van zowel CB als sensitest.. maar denk dat ook dit voor iedereen anders kan zijn.
Nee bij mij was het ook 2 dagen hihi heb nu op dag 14 een verhoging van de temp dus mijn ei is vannacht gesprongen