Wist even geen korte topic titel haha dus dit is het geworden maar het gaat over van die buitenlandse callcenters die bellen. Dit is nu de tweede keer dat ik gebeld word door een overduidelijk valk center gebeuren ( hoor andere mensen op de achtergrond en getyp) En ik neem dan nog met hallo??? En dan hoor ik dat en hang ik op. Maar nu het probleem... Ik heb met perongeluk het woord ja gebruikt... Echt dommer dan dom!! Maar zit ik nu ergens aan vast of zo?
Ai dat is balen idd.. Of je ergens aan vast zit dat is afwachten, er gaat vaak genoeg iets rond dat als je ja zegt dat je dan ergens aan vast zit, ik hoop voor je van niet, maar je kan helaas niet meer doen dan afwcahten!
Nee idd ze hebben geen naam maar ik zie t al helemaal voor me met zo'n bandje dat ze mijn ja erop knutselen. Maar omdat ik geen naam zeg lijkt me het toch dat ze dan niks kunnen bewijzen. Hoop ik maar
Kreeg een sms dat ik met een buitenlandse loterij miljoen dollar gewonnen, ook van een buitenlands nummer, gelijk nummer geblokkeerd, maar ja dag daarna weer 1 van een nummer dat er op lijkt ook geblokkeerd. Nummers worden doorverkocht, want tegenwoordig ben je verplicht een nummer op te geven als je ergens wat besteld en kleine lettertjeskan ddoorverkocht worden aan derden. Verschrikkelijk! bij alle ininternetwinkels en winacties, of er staat expliciet bij voor eigen gebruik, niet voor derden, maar dat kom je weinig meer tegen. Nee in de nieuwe wetgeving zijn ze verplicht het schriftelijk toe te sturen en jij moet dat tekenen en terugsturen. Dat is de enige manier hoe jij ergens aan vast komt te zitten als je ergens telefonisch ja op hebt gezegd. bandje knutselen heeft geen zin.