Hallo dames. Na iets langer dan een jaar bedacht ik me ineens dat ik hier nog een account heb. en dat ik jullie hulp momenteel goed kan gebruiken. Ook ben ik van plan om weer lekker mee te gaan kletsen. Ik heb 5 mei 2015 netjes m'n periode van 7 dagen gehad, dus verwacht hem rond 2 juni weer. Ik slik sinds januari geen pil meer, en zat na ongeveer de eerste maand weer in een cyclus van 28 dagen. Nu is het zo dat ik 19 mei begon met pijnscheuten in mijn onderbuik, menstruatie-achtig wat de hele tijd aanhield (en erger werd) dit heeft aangehouden tot zaterdag. Omdat ik niet wist wat het kon zijn (nog nooit eerder gehad). en het me niet kan herinneren met de zwangerschap van F.ay, ben ik vrijdag naar de huisarts gegaan omdat het steeds pijnlijker werd en zelfs traplopen zeer deed. hij heeft verschillende tests gedaan, alleen nog te vroeg voor een zwangerschapstest. morgen krijg ik de uitslagen van de kweken en bloedtest ivm misschien een ontsteking oid. Als ik internet moet geloven ; zat ik toen ik die buikkrampen had in mijn vruchtbare periode: Eerste dag van je laatste menstruatie:5 Mei 2015 Een beetje vruchtbaar:16 Mei 2015 Vruchtbaar:17 Mei 2015 Erg vruchtbaar:18 Mei 2015 Eisprong: (ovulatietest bestellen)19 Mei 2015 Innesteldag:24 Mei 2015 Vanaf hier kun je testen:2 Juni 2015 herkent iemand die pijn? kan het iets met een zwangerschap te maken hebben?
Ik denk niet dat het waarschijnlijk is dat deze pijn van een zwangerschap komt, als je rond die periode waarschijnlijk een eisprong had. Misschien heb je last gehad van de eisprong, maar dan lijkt me vier dagen weer veel. Kan het niet zijn dat je last van je darmen hebt gehad? Misschien iets van obstipatie of darmontsteking etc? Ben benieuwd of je wat wijzer wordt van de onderzoeken die je huisarts heeft gedaan.
Ik heb twee á drie dagen voor mijn eisprong heel veel buikpijn. Steken en een opgeblazen gevoel. Kan soms bijna niet meer lopen. Na mijn ei houdt dit weer op.. Maar vijf dagen is wel erg lang. Geen idee wat dit zou kunnen zijn. Ik lees hier wel eens dat meiden ten tijde van de innesteling een hele felle heftige steek voelen, maar dit duurt dan niet een paar dagen... Ik hoop voor je dat het iets met zwangerschap te maken heeft, maar misschien heb je gewoon wel een flinke buikgriep... Succes!