wordt gek van onzekerheid

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door laura276, 14 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. laura276

laura276 Lid

2 dec 2011
    19
    0
    0
    NULL
    NULL
    hallo allemaal,

ik zit nu al een tijdje op dit forum mee te lezen, ik ben moeder van een zoontje van bijna 2 jaar en probeer nu weer zwanger te worden.
    afgelopen februarie ben ik gestopt met de pil en had daarna regelmatige cyclus van 28 dagen. nou zit ik al op dag 43! ik heb al een test gedaan en die was negatief, maar bij mijn vorige zwangerschap had ik pas bij 13 weken een positieve test.
    ben al bij de HA geweest en die wil geen bloed test doen, wordt echt gek van onzekerheid:(
    heb rond 18 mei mijn eisprong gevoeld, toen kreeg ik menstruatiekramp en dat is er nog steeds. een week later had ik een klein beetje roze afscheiding (sorry voor de ranzige details:)) verder heb ik hoofdpijn en ben heel erg moe, mijn tepels zijn pijnlijk en groter.
    wat zouden jullie doen???

groetjes laura

2. janneke000

janneke000 Fanatiek lid

29 dec 2010
    1.049
    3
    36
    Oh wat lastig!! Bij hoeveel weken had je bij je vorige zwangerschap nog negatief getest dan? Het enige dat je kunt doen is nog een keer om een bloedtest vragen. Miss aan de vk die je de vorige keer heeft begeleid? Zij mogen ook bloedtesten aanvragen en zij kent je voorgeschiedenis met negatieve testen.
    Liefs,

3. fatima26

fatima26 Lid

25 mrt 2012
    94
    0
    0
    mijn geliefde
    huisje
    wrm weigerd die een bloedtest te doen? het is toch niet dat hij het gratis doet!! die dokters grrrr!!!

ik zou zeggen bloedtest doen!

gr

4. karnijn

karnijn Bekend lid

22 jun 2011
    958
    3
    0
    Dat is lastig. Kan je niet langs een andere arts gaan?

5. orchideetje

orchideetje Niet meer actief

ik zou nar je HA gaan en op je strepen staan dat je een bloedtest wil met als achterliggende gedachte dat je bij de eerste ook pas positief testte met 13 weken ;) sterkte!

6. laura276

laura276 Lid

2 dec 2011
    19
    0
    0
    NULL
    NULL
    bij mijn vorige zwangerschap had ik tussen de 13 en 15e week een positieve test (weet de precieze datum niet meer zo goed)
    de HA wil geen bloedtest doen omdat dat volgens hem geen manier is om zwangerschap vast te stellen.
    ik denk dat ik nog een week wacht en dat ik dan inderdaad maar eens de verloskundige vraag voor een bloedtest, daar had ik nog niet aan gedacht.
    bedankt voor de reacties

7. Ros84

Ros84 Fanatiek lid

25 nov 2010
    3.479
    2
    36
    Of een(inwendige) echo vragen bij de verloskundige?
    Wat bijzonder dat je vorige x zo laat pas positief testte, dat heb ik nog nooit gehoord!
    Succes en hopelijk heb je snel meer zekerheid!

Deel Deze Pagina