Zoals jullie zien heb ik een mooie positieve actiontest ben alleen zo bang dat het vals positief is. Heb namelijk na de punctie nog 3x 1500 pregnyl gespoten waarvan zaterdag (7dgn geleden) de laatste. Zit nu 10dgn na Blasto terugplaatsing. Is de test niet te licht en wijst dit op een restje pregnyl???
Denk dat je het antwoord zelf al hebt gegeven, 7dagen na pregnyl kun je nog positief testen, ik zou over een paar dagen opnieuw testen...hopelijk is het niet van de pregnyl, maar 10dagen na terugplaatsing is normaal te vroeg om positief te testen met een actiontest... Ik duim voor jou
Misschien beide?! Ik testte 6 dagen na tp al licht positief. Vind deze test te te duidelijk voor een restje pregnyl. Spannend maar heb goede hoop
Mss heb je aan dit topic iets? http://www.zwangerschapspagina.nl/vruchtbaarheidsbehandelingen/566168-testen-pregnyl.html Ik moet er wel bij zeggen dat mijn action testen op de pregnyl al heel vlot negatief waren en die van de kv gaven nog positief aan. Ik heb 1x 5000 gespoten voor de punctie.
Dank je LM Heb ik wel wat aan ja... Ben bang dat ik even met deze onzekerheid moet dealen. Hoop dat de testjes op zullen lopen. Hoe gaat het met jou testdrang?
Ik zit nu precies 10 dgn na de tp, en sinds gister bloedverlies. Gister had k nog een licht streepje (ik had al negatief getest op de pregnyl met kv) maar vanochtend zo goed als niks meer dus denk dat onze poging helaas mislukt is. Ik hoop met heel mijn hart dat je test goed gaat oplopen meis!
Ik denk dat je wel blij mag zijn hoor! Deze test is wel erg positief voor 7 dagen na pregnyl. En je hebt 1500 geprikt. 5000 is na 10 dagen uit je lichaam. Ik ben ook zwanger van een blasto en testte 4 dagen na tp al positief... Ik zeg al voorzichtig gefeliciteerd!
Lief van je 😙 We gaan even n maandje rusten en dan gaan we er weer voor Nu duimen voor n mooie plakbeeb voor jou meis!
1500 IE is na maximaal 5 dagen wel uit je lichaam. Ik spoot de laatste op dag 9 na de eisprong/punctie en mocht twee weken na de eisprong testen, nooit vals-positief getest. Voor 5000 IE staan 8-9 dagen en voor 10.000 IE een dag of 10-12. Dus dit kan zeker niet meer door de Pregnyl komen, als de laatste 1500 IE een week geleden was. Een voorzichtig gefeliciteerd!
Ik denk ook dat je blij mag zijn hoor! Zou morgen,(als dat mogelijk is) wel testen met een action test en een kV test of Etos test, die zijn vaak al donkerder en zijn mooier te vergelijken (de kV of Etos testen dus...) (De action test kun je zien of die donkerder wordt)
Bedankt allemaal ondanks de vele hoopvole reacties durf ik nog niet blij te zijn. Ben als de dood dat het alsnog niet goed is.. Morgen ga ik kruidvat testje doen..