ronde na vmk gek temp kaartje?

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Sannehai, 8 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sannehai

Sannehai Niet meer actief

Hoi dames,

ik heb even een vraagje

dit is mijn eerste ronde weer na mijn vmk afgelopen maand. mijn temperatuur is helemaal anders dan die vorrige maand had, ik had in het begin echt Mega hoge temperaturen, maar ik had ook koorts ( ik denk van de vmk) dus die temperaturen heb ik al niet mee laten tellen.

maar verder in mijn ronde heb ik ook meerdere hoge temperaturen, 36,7 en 36,8 die ik dus anders nooit zo hoog had!

anders had ik echt alleen maar 36,8 als mn eitje gweest was!

ik zit nu ondertussen al weer op dag 34 en mn ei is dus nog steeds niet geweest... Heel erg irritant vind ik dat! :)

want vorrige ronde was hij net mooi op dag 26 ( ook nog laat maar goed, wel de vroegste die ik ooit had gehad!)

ik vroeg me af of er nog meer meiden waren die na hun mk ineens een mega gek kaartje hadden, of dat jullie gwoon wel normale kaartjes hadden.

mijn kaartje staat in mn onderschrift, groetjes !

2. Sannehai

iemand die dit herkend.. of juist niet...?

3. berbel

berbel Fanatiek lid

25 nov 2005
    2.800
    96
    48
    Ik had na mijn mk een normaal kaartje.

Ik kan van je kaartje echt niets zeggen omdat je toch nogal wat temp. mist.
    Hopelijk heb je snel duidelijkheid.

4. Sannehai

nee het klopt ik mis een heleboel temps ik d8 ik stop dr mee, maar was toch weer te nieuwschierig of mn ei al geweest was ja of nee.

kvind het maar irritant hahaha ik hoop dat ik snel duidelijkheid heb..

ik weet wel dat ik voordat ik toen ff stopte met tempen, ik ook ovu testen had gedaan, en toen op dag 19 echt een bijna helemaal positieve had, maar ik d8 elke x de volgende dag zal hij wel positief zijn.

maar die dingen hb ik weg gegooid dus ik zou het niet weten:p hahaha

5. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Ik herinner me ineens een keer gelezen te hebben, dat je na een vmk soms geen eisprong hebt. Ik weet niet bij hoeveel procent van de vrouwen dit is, maar dat zou dus ook kunnen.
    Ik denk dat het komt, doordat je lichaam toch nog een beetje van slag is. Dus het blijft even afwachten.

Ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt, met óf een eisprong of ongi, zodat je weer verder kunt.

Knuffel!

6. Sannehai

hey mosa

hmm dat zou natuurlijk ook kunnen :S ik hoop het niet!

naja we zien wel weer!

groetjess

7. lieni44

lieni44 Fanatiek lid

13 mei 2008
    1.070
    1
    0
    juffie
    Regio amsterdam
    bij mijn vorige miskraam begon ik met tempen
    ik snapte er geen bal van....ik heb wel een ei gehad volgens de ovu testen..
    later in de 2e cyclus had ik wel een rustig kaartje en toen was duidelijk de ei te zien.
    nu heb ik weer een miskraam gehad en ik temp wel maar deze is nog steeds hoog... ik ben aan het wachten tot die daalt... en hoop dat dan mijn ei komt. succes met deze eerste vage ei

8. Sannehai

hey meid

echt rot van je mk! khoop voor je dat je temp snel daalt.

volges mij heb ik nu echt wel mn ei gehad, als ik morgen een soortgelijke temp invul dan krijg ik een stippelkruis.

maarja niet echt op de goede dagen geklusd deze ronde maarja :)

heel veel suc6 nog groetjes

9. berbel

berbel Fanatiek lid

25 nov 2005
    2.800
    96
    48
    Sanne, ik denk toch dat dag 31 je eisprong ook nog mogelijk is.
    Misschien moet je de temp van 13 jan. niet mee laten doen, dan zakt je horizontale lijn misschien ook, die staat nu best hoog.

10. Sannehai

hey berbel,

ja zelf zit ik ook nog steeds te twijfelen hoor.. :S ik weet het ook niet goed zou heel goed dag 31 kunnen zijn...

maar k heb ff geprobeerd wat je zei, maar dan komt mn kruis niet op dag 31 te staan.. blijft gwoon op dag 34 staan... :S

khep al 2 van die hoge temps niet laten mee tellen omdat ze zo hoog waren, maar die waren wel gwoon op het goede tijdstip en goed geslapen getempd enal... maarja dat waren dus zulke hoge temps..

kzal dr nog es een berichtje over maken;) hahaha groetjess

11. lieni44

lieni44 Fanatiek lid

13 mei 2008
    1.070
    1
    0
    juffie
    Regio amsterdam
    hahahaha je was gewoon zwanger..gefeliciteerd

mijn kaartje doet ook nog gek maar ik test ook nog positief...dat rest weefsel moet er nog uit..

Deel Deze Pagina