hoi, wij hebben een dochtertje van 13 maanden en zijn nu bezig voor een tweede. de eerste keer was ik in ronde 5 zwanger. nu zit ik in ronde 3 en maandagochtend werd ik langzaamaan steeds misselijker en wat maagpijn. ben toen ziek naar huis gegaan op het werk en ik wilde mijn dochter op gaan halen bij mijn moeder maar toen ik daar aan kwam ging het nog veel slechter. dacht echt dat ik moest overgeven en mijn moeder vond me spierwit ik ben uiteindelijk alleen naar huis gegaan...zonder mijn dochter. ik heb de rest van de dag niet kunnen eten en drinken. nu 2 dagen later eet ik vooral crackers en drink wel meer, maar soms voel ik mijn maag nog wel wat opspelen en ik ben echt hartstikke moe als ik de trap op loop ofzo. gisteren ook in de middag nog een paar uur geslapen. en kan moeilijker naar de wc... ik heb over 6 dagen mijn NOD. zou ik een griepje hebben ofzou het kunnen dat het raak is? heb ook wat last van witte vloed. bij de eerste was ik moe, beetje misselijk en had ongipijn. mejon
Het kan natuurlijk wel zo zijn...ik hoop het ook echt voor je...een test is het enige wat uitsluitsel geeft! Succes! Ik duim voor je!