Dat ben ik, soort van. Het voelt niet helemaal als mij, want niemand noemt me ooit bij deze naam, het is mijn 2e doopnaam. Aangezien ik de afgelopen dagen nogal actief ben hier is een introductie misschien wel netjes. Ik ben onlangs 33 jaar geworden, heb een zoontje van april 2011 en een dochter van oktober 2012. Al tijdens mijn eerste zwangerschap heel veel op internet over zwangerschappen gelezen, en daarna natuurlijk over de periode daarna. Bij beide kindjes thuis bevallen, met 39 weken. Ik heb bij de eerste 7 maanden borstvoeding gegeven, bij de 2e wil ik nu wat gaan afbouwen, ze is 5 1/2 maand. Maar het komt er nog niet van, en nu de schappen leeggegraaid worden door mensen die het doorverkopen aan Chinezen kan ik misschien maar beter nog even wachten, borstvoeding is tenminste nooit uitverkocht. (Ik neem het de Chinezen niet kwalijk hoor, ik heb na dat eerste schandaal gezegd: als ik daar ooit met mijn kindje op vakantie ga, neem ik mijn eigen melk mee, ik vertrouw de melk daar niet! Beetje kindjes vergiftigen...). Momenteel is het errrrrruug rustig op het werk, en verveel ik me nogal, dus daarom ben ik hier nu over actief. Wees gerust, zodra ik weer iets nuttigs te doen heb op het werk wordt ik weer wat passiever. Maar tot die tijd vermaak ik me hier best. Ik ben goed in het geven van mijn mening (haha wie niet hier op het forum ) maar ben wel soms nogal langdradig. Ik praat veel ja . Oh ja, ik woon in Den Haag in een appartement. Graag willen we binnen een aantal jaar gaan verhuizen, dichter bij mijn familie. We willen ook graag een tuin en een garage waarin mijn vriend aan auto's kan sleutelen en ik houtbewerking kan doen. We hebben nu niet eens een berging op de begane grond... Keuken op de begane grond is dus ook een wens. Waar willen wij dat vinden? In Zuid Limburg. Dichtbij familie, makkelijker (betaalbaarder) huizen te vinden met tuin en garage. Den Haag zal ik missen, maar ik mis een tuin best wel, ook voor de kinderen. Wanneer we gaan verhuizen? Over een paar jaar. En over een paar jaar, kan het nog steeds "over een paar jaar" zijn. Ooit, hopen we. Lekker dromen over ons droomhuisje. Totdat het wat werkelijker wordt (nog maar es zien hoe het met werk gaat enzo) vermaken wij ons prima hier in Den Haag.