Wasmiddel tip

Discussie in 'De lounge' gestart door BabeBabe, 3 sep 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    De geconcentreerde Formil met de rode dop van de Lidl ruikt echt heeeeeeeeeeeeeerlijk, en blijft lang lekker in de kleding e.d. hangen! ik had voorheen altijd roze robijn, maar dit is veel goedkoper, en blijft langer lekkerder ruiken!

(nou gebruik ik diezelfde voor alles, ben niet iemand die speciale heeft voor witte, bonte, zwarte, color etc.... )

tip ook misschien voor mensen die niet zoveel geld hebben en toch heerlijk ruikende was willen :)

2. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Ik zal je tip onthouden, maar dan wel tot na de zwangerschap.
    Ik heb namelijk nu Lenor, die heeft ook lekkere geuren zou je zeggen, maar ik merkte dat ik die wasverzachtergeuren nu niet kan verdragen. Heb er al bij staan kokhalzen.
    Maar wasverzachter is vaak best duur, dus ik zal het onthouden. Wat kost deze fles en hoeveel zit erin?

3. Jiska

Jiska Fanatiek lid

6 mrt 2007
    1.477
    3
    38
    Overijssel
    Deze week heb je bij de AH tijdens de hamsterweken de 'dure' wasmiddelen (Robijn & Omo) 2 halen = 1 betalen. Dan ben je bij de Lidl niet (veel) goedkoper uit, denk ik...

Ik ga altijd voor de goede(?), dure merken maar ik ga deze op aanraden van jou eens proberen ;).

4. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.155
    8.129
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    Nou dat denk ik wel. Neem je 2 omo pakken ben je alsnog 6 euro kwijt voor een groot pak, neem aan dat je daar wel 2 flessen wasmiddel voor hebt.

5. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    ik heb ook die van Lidl, ruikt inderdaad lekker en komt als beste uit de tests!

6. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    En dan nog 2 tips:
    1: Dit merk kwam begin van het jaar als beste getest uit de consumentengids ( ofzo ) beter als ariel en de andere dure merken
    2: Ze hebben hem ook in poedervorm, dat is beter voor je machine en lekker goedkoop; ik heb in januari 8 kilo gekocht voor 10 euro en afgelopen week weer 8 kilo voor 10 euro en ik heb werkelijk 8 maanden gedaan met het eerste pak waspoeder.

7. Jiska

Jiska Fanatiek lid

6 mrt 2007
    1.477
    3
    38
    Overijssel
    Geen idee hoe duur het wasmiddel van de Lidl is?

Maar voor Omo/Robijn betaal je nu net iets minder dan 3,- voor een fles waar je 20 wasbeurten mee kunt draaien. Ik zie dat je precies hetzelfde aantal wasbeurten ook kunt draaien met het wasmiddel van de Lidl dus dat is makkelijk vergelijken :).

Overigens zeg ik ook: Dan ben je bij de Lidl niet (veel) goedkoper uit :)

8. Jiska

Jiska Fanatiek lid

6 mrt 2007
    1.477
    3
    38
    Overijssel
    Aha, ik ben altijd dol op de testen van de consumentenbond dus ga het wasmiddel zeker een keer proberen!

Al is het wel zo dat ze bij die testen prijs én kwaliteit meenemen in de score. Als de prijs van het wasmiddel een stuk lager is en verder de scores iets onder de andere wasmiddelen (ik verzin maar wat hoor, een voorbeeld) dan komt 'ie toch als beste uit de test. Wat dat betreft kijk ik nog altijd even goed in de kolommen in de gids wat er nu precies gescoord is per product. Want stel dat je de prijs nu net iets minder belangrijk vindt, maar gewoon voor de beste wil gaan dan heb je soms een andere keus!

9. sunnycloud

sunnycloud Fanatiek lid

28 dec 2006
    1.541
    142
    63
    Vrouw
    Ik vindt het niet lekker ruiken. Smaken...nou ja geuren verschillen dus echt. Ik heb robijn klein en krachtig.

10. Jiska

Jiska Fanatiek lid

6 mrt 2007
    1.477
    3
    38
    Overijssel
    Aha, na wat speurwerk, de prijs van het wasmiddel van de Lidl is 2,65 :D. Dus inderdaad, ondanks de hamsterweken bij de AH, nog net ietsje (iets meer dan 20 cent) goedkoper als Omo en Robijn.
    Zonder aanbiedingen van Omo en Robijn helemaal een stuk goedkoper.

11. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    Robijn klein en krachtig is ook lekker inderdaad, maar ik had altijd die grotere roze robijn, nou ik vind deze van de lidl (2,49) echt veel langer lekker ruiken! geur blijft lekker hangen, vink wel belangrijk!!

enne... Duur is niet persé goed inderdaad, en wasverzchter gebruik ik helemaal nergens voor eigenlijk, heb het niet eens in huis :) heb wel eens een geurdoekje voor in de droogtrommel, maar dat hoeft met deze wasmiddel ook niet meer...

dus klink bijna als zo'n teleshopprogramma whahahaaha, "it's amazing" :p

12. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

hmmm he 1x die groene gehad en vond hem helemaal niet ruiken. nergens naar.

13. fafje

fafje Niet meer actief

formil wasmiddel de rode idd is heel goed...zeker als je het niet verwacht...qua wasverzachter blijf ik bij Lenor...die blijft zo lang hangen...was van een week geleden (of langer zelfs) ruik je nog!
    Gebruik nu Dash wasmiddel...ook altijd heerlijk en Ariel alleen in de aanbieding, vindt Persil ook heel goed..

Maar soms in mindere tijden koop ik bijv Formil...maar dan wel een dure wasverzachter

14. Fullhouse1981

Fullhouse1981 Fanatiek lid

8 jun 2010
    1.903
    0
    0
    Oosten van het land
    Ik heb altijd de gele robijn. Zomerfris! heerlijk!!!!

15. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.228
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Volgens mij had mijn vriend deze laatst gekocht, echt vréselijk vind ik 'm ruiken, veel te sterk! Ik hou meer van subtiel. Heb 'm geruild met het wasmiddel van mijn moeder. En nu heb ik formil poeder gekocht, ruikt veel minder sterk en is waarschijnlijk even goed.

Deel Deze Pagina