eventjes kwijt

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door mamatje, 23 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamatje

mamatje Actief lid

14 aug 2007
    417
    0
    0
    Hallo allemaal,
    Ik dacht deze keer is het raak. Ik mag over 3 dagen testen maar mijn gevoel zegt dat het niet meer zo is. Raar he! Ik weet het niet zeker maar naarmate mijn dag nadert om te kunnen testen ben ik niet meer zo positief. Pfff oow wat hoopte ik toch dat het raak zou kunnen zijn. Ik heb expres geen zwangerschapstest gehaald. Maar ja ik heb nog 3 dagen maar ik denk dat mijn gevoel wel gelijk heeft. :(

2. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    hey

nou de laatste maand dacht ik ook nou deze maand is het niets en kijk naar mijn banner. elke maand heb ik lopen stressen en deze keer niet en voila. dus als je overtijd bent gewoon even een testje wagen meis.

succes
    gr mik

3. Kitty

Kitty Actief lid

10 nov 2005
    442
    0
    0
    Opvoeder-begeleidster
    Willebroek
    Ik denk dat we op de duur allemaal neit meer weten wat te voelen en te denken. soms denk ik : als ik nu er vanuitga dat het niets is, misschien is eht dan net wel... Dom hé?!

hopelijk ligt er voor jou goed nieuws in het verschiet. Nog effe volhouden meid!

Liefs
    Kitty

4. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

Zo dacht ik ook in de 1e ronde en voila, kijk eens wat mijn banner zegt! en dat in ronde 1!

5. Zonnebloem

Zonnebloem Actief lid

28 jul 2007
    405
    0
    0
    Maarre....ik zie dat je overtijd bent? Heb je er al een testje tegenaan gegooid?

Groetjes Kolibri

6. mamatje

mamatje Actief lid

14 aug 2007
    417
    0
    0
    Hoi Kolibri,
    Nee nog niet. Ik heb wel menstruatie klachten zere onderrug, en heb ook al wat rose verlies sinds zondag. Maar mijn menstruatie wil maar niet doorzetten. Dat vind ik wel vervelend. Aan de ene kant denk ik nee ik ben niet zwanger maar aan de andere kant denk ik zou het toch raak kunnen zijn dit vanwege mijn menstruatie die maar niet wil doorzetten. morgen ga ik testen en laat ik het wel weten.

7. Mamavyas

Mamavyas Fanatiek lid

22 mrt 2006
    2.691
    0
    36
    utrecht
    Na 9 mnd klussen hebben wij gezegd, we gaan nu rustig aan doen en niet meer focussen dat we zo graag zwanger willen zijn. 3x raden maand later was ik zwamger :D .

Mamtje Ik ben ook heel benieuwd naar je uitslag.

8. mamatje

mamatje Actief lid

14 aug 2007
    417
    0
    0
    Hallo Hanan,
    Ik moet eigenlijk eerlijk toegeven dat dit onze eerste ronde is na mijn miskraam in september. En dan denk je meteen dat het raak is of kan zijn. Vandaar dat ik er te veel mee bezig ben. En ik had op 3 september een miskraam en als ik nu zwanger zou kunnen zijn ben ik ongeveer op dezelfde datum uitgeteld dat zou toch geweldig zijn. Ik moet eigenlijk leren om niet alles in te plannen en uit te rekenen. Ik moet het over me heen laten gaan. Maar ja soms lukt het mij niet. En ik weet het het is pas onze eerste ronde maar je hoopt natuurlijk altijd zo snel mogelijk. Insallah als het nu niet is gelukt lukt het zo snel mogelijk.
    :)

9. Zonnebloem

Zonnebloem Actief lid

28 jul 2007
    405
    0
    0
    Ik had het ook hoor. Eerste twee maand ontzettend druk met rekenen, temperaturen, plannen. Maand drie dacht ik: zoek het allemaal maar uit, het komt wanneer het komt. En ik was zwanger! Helaas na negen weken een miskraam. Nu gaan we er weer voor.
    Hoor ook overal dat je veel vruchtbaarder bent als je net een miskraam hebt gehad, dus ik heb goede hoop.

Groetjes Kolibri

10. mamatje

mamatje Actief lid

14 aug 2007
    417
    0
    0
    Ja dat klopt Kalibri. Ik heb eigenlijk nu wel weer spijt dat ik 3 maanden heb gewacht na mijn miskraam. Ik wilde dat mijn lichaam zich zou gaan herstellen. Nu ben ik bang dat het lang gaat duren bij mij.Maar ik hoor dikwijls dat er vrouwen zijn die meteen weer zwanger worden na een misrkaam vanwege de hormonen die ze nog in hun lichaam hebben. Ik wens jou heel veel succes en hoop dat je binnenkort een wondertje zult krijgen. :eek:

11. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    En wat zei de test?

12. Zonnebloem

Zonnebloem Actief lid

28 jul 2007
    405
    0