Oei, vergeten, zal me even voorstellen!

Discussie in 'Even voorstellen' gestart door lovelybabe, 16 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lovelybabe

lovelybabe Bekend lid

14 mrt 2011
    682
    0
    0
    Gelderland
    Hoi allemaal,

Ik ben al een paar dagen actief op het forum, maar heb deze topic over het hoofd gezien :).

Mijn vriend en ik hebben besloten om voor een eerste kindje te gaan. Ik ben inmiddels 32 jaar en het lijkt laat om nu te beginnen, maar ik kom nogal uit een andere situatie.
    Mijn vriend en ik kennen elkaar iets mee dan anderhalf jaar. Toen ik heb leerde kennen, werd bij mij in diezelfde periode ook baarmoederhalskanker geconstateerd. Ik ben daarvoor geopereerd (baarmoederbesparend) en dacht dat de nachtmerrie voorbij was totdat afgelopen jaar het weer terug was. Ik ben inmiddels 2 keer geopereerd en ben onder controle (elke 3 maanden). Op aanraden van de arts gaan we nu voor onze kinderwens. Er kan namelijk geen 3de keer worden geopereerd zonder heftige gevolgen.
    Het klinkt u een beetje als een 'verplichting', maar we zijn er helemaal klaar voor! We kunnen niet wachten totdat het zover is.

Deze maand heb ik wederom een controle :$ en vanaf 1 april gaan we ervoor! Ik voel me prima, sta positief in het leven en heb het gevoel dat het allemaal wel goed gaat komen.

Ik ben inmiddels gestart met foliumzuur en ben aan het Detoxen onder begeleding van een accupuncturist om de 2 x heftige narcose helemaal uit mijn lijf te krijgen en me voor te bereiden op ons kindje.

We gaan een spannende tijd tegemoet en ik geniet er nu al van :).

Ciao!

2. mamasince2010

mamasince2010 Fanatiek lid

14 mrt 2011
    1.026
    0
    0
    brabantse land
    allereerst welkom,
    maar jee wat een verhaal zeg....

het gaat inderdaad een hele spannende periode worden voor jullie, heel veel succes!!

3. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Welkom op het forum ;)
    Jee heftig hoor al 2 x geopereerd. Wens jullie heel veel succes.

4. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Welkom!

5. Maidin

Maidin VIP lid

24 jan 2008
    8.121
    0