Eventjes netjes voorstellen..!

Discussie in 'Even voorstellen' gestart door huisje43, 7 okt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. huisje43

huisje43 Nieuw lid

7 okt 2015
    2
    0
    0
    hallo lieve meiden!
    (ik weet niet of er ook mannen op deze site zitten?)
    Maar ik zal mijn eventjes voorstellen.
    Mijn naam is Anne. Ik ben 29 jaar oud (in November 30 jaar.)
    En ik ben zwanger!!!! Heel erg gewenst natuurlijk.
    Pas geleden gewoon gestopt met de pil. Mijn vriend en ik vonden het een mooie gelegenheid nadat mijn schoonvader schoon verklaard was. En met het idee dat het nog wel ff zal duren gingen we klussen! Vorige maand een test gedaan maar die was helaas negatief, stiekem wel een beetje gehoopt maar we waren pas net begonnen. Aangezien we deze maand de sleutel van ons nieuwe koophuisje kregen, ben ik er niet zo mee bezig geweest de afgelopen weken. Tot ik 2 weken geleden ongeveer een beetje last van mijn borsten kreeg. Dacht kan wel een keertje gevoelig zijn. Totdat ik gisteren een test deed. Daar kwamen dus 2 streepjes uit! Vanochtend meteen weer een test gedaan! En weer 2 streepjes! We zijn helemaal in de wolken!! Maar het is ook zo spannend!! Want er kan nog van alles mis gaan! Ik heb het wel aan iemand gevraagd of het klopt en dat ik de test niet verkeerd gelezen had.. Maar ze zegt zelfs het is overduidelijk!
    Ik ben meteen foliumzuur ook gaan slikken nu. En 26 okt hebben wij onze eerste echo! Ik hoop van harte dat het goed gaat! En wij papa en mama mogen gaan heten!

Liefs Anne

2. ciprilla

ciprilla Fanatiek lid

1 apr 2014
    3.660
    2.008
    113
    Vrouw
    Wat leuk gefeliciteerd met je zwangerschap en welkom natuurlijk :)

3. MoederWensje

MoederWensje Niet meer actief

Welkom en dubbel gefeliciteerd! (Met je zwangerschap en jullie koophuis) :)

Deel Deze Pagina