baby van twee week oud. Hoe te kleden met warm weer?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door cecile, 6 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cecile

cecile Lid

3 sep 2007
    62
    0
    0
    verpleegkundige
    Delfzijl
    Hallo allemaal,

Mijn zoontje is nou twee week. Nou vraag ik me af wat ik hemmoet aantrekken met dit warmere weer.Uiteraard leg ik hem niet in de zon en ben bang dat ik hem te warmof te koud kleed.
    Wat doen jullie je kinderen rond deze leeftijd aan?

2. linda84

linda84 Fanatiek lid

3 sep 2006
    4.383
    36
    48
    Ik zou gewoon lange mouwen truitje aan doen en een lakentje in de wandelwagen. Voel af en toe even in zijn nekje of hij het niet koud heeft. En als je zelf je jasje aan doet, doe hem dan ook een dun jasje aan.

3. Niet meer actief

het ligt er aan.. bij ons binnen is het koel en dan zou ik hem gewoon shirtje met lange mouwen en broekje aan doen..

buiten met wandelen vind ik het warm dus zou ik eerder romper met lange mouwen en broekje doen en dun lakentje mee en voel je ondertussen even in zijn nekje..

je kunt ze beter te koud dan te warm kleden!

4. Chantal79

Chantal79 Actief lid

20 aug 2007
    344
    0
    0
    Ik liep vanochtend in het bos, Nick had een rompertje met korte mouwen, shirt met lange mouwen en een katoenen broek. Een lakentje en in het begin van de wandeling een enkel dekentje, deze heb ik later weggehaald. Nick voelde niet warm aan in zijn nekje en heeft heerlijk geslapen.
    Vanmiddag heb ik hem een shirt met korte mouwen aangedaan en hij slaapt nu alleen onder een lakentje. Temp in de kamer is dan ook 24 graden.

Deel Deze Pagina