Spannendddd

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Lovely25, 9 dec 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lovely25

Lovely25 Nieuw lid

9 dec 2016
    3
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallotjes :)

Ik ben een moeder van een jochie van net 5. Heb al heel lang een kinderwens om nog een kleine erbij te willen.

Vorig jaar miskraam gehad.
    En afgelopen maand 9! Dagen overtijd en wel gewoon ongesteld geworden verder geen kwaaltjes gehad...

Maar nu heb ik al dagen krampjes/steken in me buik, pijn in me onderrug, licht roze afscheiding en elke x duizelig/licht in me hoofd. Mijn NOD is 14 december.

Moet nog wachten met testen maar zo moeilijk t wachten hihi. Vooral omdat ik er paar in huis heb liggen haha..

Ben zo benieuwd of dit tekenen zijn van zwangerschap...

Sorry wou t ff van me afschrijven🙈☺️

2. Pimpelmeesje

Pimpelmeesje Fanatiek lid

12 apr 2015
    2.769
    2.145
    113
    Vrouw
    Docent Na&Sk
    Kwaaltjes zijn zo ontzettend misleidend... Ik vertrouw er nooit op. Sowieso zou ik nog even wachten tot minimaal 12 dpo, anders is de kans dat het (vals) negatief is heel groot.

3. Pollewop86

Pollewop86 Actief lid

18 nov 2016
    184
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zwangerschapskwaaltjes worden veroorzaakt door hcg, als je symptomen van een zwangerschap komen dan zou je ook positief moeten testen. 6 dagen voor nod is nog erg vroeg. Succes met wachten en hopelijk goed nieuws

4. Rylie

Rylie VIP lid

14 jun 2010
    5.757
    490
    83
    Vrouw
    Patissier
    Noord Brabant
    Spannend is dat elke keer weer he.
    Bij mij zeiden kwaaltjes helemaal niks. Juist toen ik feen kwaaltjes had was ik zwanger. Je lijf kan gekke dingen doen.

Succes met wachtrn en hopelijk heeeel snel 2 mooie strepen.

Deel Deze Pagina