Deze namiddag toen ik op m'n werk naar het toilet ging was ik echt wel eventjes in paniek, ik had last van wat bloedverlies. Ik dacht meteen al het ergste. Toen ik thuiskwam heb ik onmiddelijk naar de gyn gebeld en ik mocht direct gaan. Eenmaal daar heb ik dan een (vaginale) echo gekregen. En alles was perfect in orde met ons wondertje. Het was al goed aan het bewegen en we hebben ook de hartslag gehoord. Ik ben wel 2 dagen minder zwanger dan ik dacht, maar dat is het minste. Ben echt dolgelukkig nu. Ik ga eventjes linkje plaatsen naar m'n echo: http://i19.photobucket.com/albums/b182/ ... n10001.jpg
Ik was idd erg geschrokken. Ook door het feit dat ik al zoveel verhalen gehoord heb over mk enzo. Dat is ook de reden dat ik onmiddelijk naar gyn gebeld heb en was echt blij dat ik onmiddelijk kon gaan hoor. Normaal was eerste echo pas donderdag.
Jeetje poester dat was wel ff schrikken ja.. Ben heel erg blij dat alles goed is. enne lieve echo . Fijn om hartslag te horen he, dat is echt wonderlijk. Rust van weekend maar eens lekker uit XXX Didi
Fijn dat alles goed is. Gelukkig maar dat je gelijk een echo hebt kunnen maken. Dat voorkomt een hoop stress. Lekker genieten maar weer dan he
Ik kan mij voorstellen dat je je helemaal rot geschrokken bent. Gelukkig is alles goed!! groetjes, tamara
Jee dat is schrikken geweest, gelukkig kon je gelijk terecht en heb je goed nieuws gekregen. Echt heel fijn...liefs
Met didi gaat het wel. Ik ben verschrikkelijk moe en misselijk de gehele dag. Heb gewoon geen puf meer als ik hier iets lees om erop te reageren erg he. Ik lees regelmatig hier nog wel mee, dus ben nog redelijk op de hoogte hoor haha. Ik wil niet klagen en ik weet dat het allemaal voor het goede doel is maar tot nu toe vind ik aan zwanger zijn niet veel aan. Ik hoopte blij te zijn maar ben meer depressief en down. MAAR het KOMT ALLEMAAL GOED. Ik zal blij zijn bij twaalfde week ofzo en alles wat beter gaat, tenminste daat ga ik nu maar vanuit.
Ik herken het helemaal hoor didi. Ik had het ook heel anders verwacht., Ik kijk ook enorm uit naar de twaalfde week. Mss dat ik er dan wat meer zal kunnen van gaan genieten, van m'n zwangerschap!