nu lazen we het volgende in ons huis aan huiskrantje wat de gemeente heeft besloten. het volgende krijgt onze straat. -tot het instellen van een parkeerverbodzone door plaatsing van borden E1 (zone) in de ...... straat te ...... ik had het er met mn vriend over, wat er gaat gebeuren als er toch mensen zijn die hun auto buiten de vlakken neer zetten. flinke boete of iets anders? wie weet het? er komen van die blauwe borden met rode rand en rode schuine streep erin.
Ligt eraan of ze een wegsleepregeling hebben, maar een boete is waarschijnlijk het minste ben ik bang.
Dus voor 60 euro boete zet je je uit wel in de straat, maar voor meer niet? Hoezo, het is genoeg? Wat maakt het jou nou uit of het 60 of 600 euro is? Je moet je auto er gewoon niet neerzetten lijkt me.
je gaat dan vallen onder de fout parkeerders.dan mogen ze je een klem geven en een bekeuring. mist er geen wegsleep regeling van kracht is anders laten ze je auto bergen. hier is het 150 voor een auto wegslepen en dan komt de bekeuring er nog bij. jekrijgt dan de auto niet eerder terug als dat je de berger hebt betaald
Volgens mij maakt ze zich juist niet druk voor hen, maar vindt ze de boetes van 60 te laag en ergert ze zich aan de foutparkeerders...
Boete (is idd iets van 60 euro) en als een auto hinderlijk foutgeparkeerd is zal deze worden weggesleept, wat een stuk kostbaarder is. Ik verwacht hier alleen resultaat van (in de zin van minder foutgeparkeerde auto's) als er flink vaak gecontroleerd en beboet wordt, anders nemen mensen het risico wel.
Uit ervaring 70 euro + 6 euro administratiekosten. Ik parkeer eigenlijk nooit buiten de vakken maar toen ik hoog zwanger was kon ik gewoon weg niet de hele wijk door om een plekje te zoeken. Nou ja dat wel maar dan kwam ik nie meer thuis. hahaha