Eventjes stemmen aub

Discussie in 'Borstvoeding' gestart door Angelina, 21 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Angelina

    Angelina Niet meer actief

    Ik zou graag even aandacht vragen voor het volgende :D

    SIRE bestaat 40 jaar ( je weet wel, voorlichtingsfilmpjes ) en om dit te vieren zijn ze een actie gestart waarbij je zelf mag bepalen waar een voorlichtingsfilmpje over zou moeten gaan.

    Nu is er ook een iniatief gestart om een campagne te voeren voor BORTSTVOEDING. Het is dus de bedoeling dat dit iniatief wint zodat er een campagne komt om meer moeders te motiveren om borstvoeding te gaan geven.
    De campagne heeft stemmen nodig om te winnen van de andere iniatieven.

    Zouden jullie alsjeblieft even de moeite willen nemen om op deze campagne te stemmen? [-o<

    http://www.umaghetzeggen.nl/

    Bij ZOEKEN kun je dan borstvoeding intypen waarna je kunt stemmen op de borstvoedingscampagne

    Het is voor een goed doel dames, dus please, neem de moeite even ;)
     
  2. Marlie81

    Marlie81 Bekend lid

    17 jun 2007
    768
    0
    0
    Als ik eerlijk ben vind ik bostvoeding geven nou niet zo'n pré......
    Er zijn wel belangrijkere dingen om te promoten.
    Maar goed, dat is mijn mening. Mensen die wel graag borstvoeding geven zullen er anders over denken ;)
     
  3. wendy1611

    wendy1611 Fanatiek lid

    14 mei 2006
    2.463
    0
    0
    Staat er los van, ik wil ook bv gaan geven maar voor mij hoeft het echt niet via SIRE gepromoot te worden. Er is al voldoende campagne voor borstvoeding en volgens mij ook wel algemeen bekend dat het goed is voor je kindje..

    Zie liever dat SIRE een wat minder bekend onderwerp onder de aandacht brengt..
     
  4. Angelina

    Angelina Niet meer actief

    Nou goed dat is jouw mening inderdaad. Ik zal je mijn mening maar besparen :rolleyes:

    Dit topic is namelijk niet als dicussiepunt bedoeld, maar als dat jouw mening is, is dat prima. Maar daar vroeg ik niet om.

    Dus graag dit topic niet gebruiken als discussiepunt
     
  5. Angelina

    Angelina Niet meer actief

    Noem mij eens 1 campagne dan?
     
  6. Marlie81

    Marlie81 Bekend lid

    17 jun 2007
    768
    0
    0
    Wil je nu wel of niet een discussie?
     
  7. Marlie81

    Marlie81 Bekend lid

    17 jun 2007
    768
    0
    0
    dubbel...sorry
     
  8. Angelina

    Angelina Niet meer actief

    Hoezo? Ik vraag toch niet om een BV discussie?

    Vraag om 1 campagne op te noemen.

    Ik wil namelijk weten welke campagnes er bedoelt worden.
     
  9. Marlie81

    Marlie81 Bekend lid

    17 jun 2007
    768
    0
    0
    Oké, sorry dan.....ik begreep je verkeerd. Ik zal me er niet meer mee bemoeien ;)
     
  10. wendy1611

    wendy1611 Fanatiek lid

    14 mei 2006
    2.463
    0
    0
    Zo kort lontje? Owh daar is geloof ik al een campagne over :(
     
  11. appeltje

    appeltje Niet meer actief

    'Tijd voor borstvoeding' is een campagne van Sire die loopt (of liep)...
    maar die is meer gericht op de werknemers en werkgever en hun wettelijk recht en verplichting om borstvoeding mogelijk te maken in combinatie met werk.
     
  12. Angelina

    Angelina Niet meer actief

    "Borstvoeding verdient tijd" is een camapgne van Het Voedingscentrum.
    Niet van SIRE

    Wat heeft een kort lontje er nou mee te maken :rolleyes:
    Alleen omdat ik aangeef dat ik er geen discussiepunt van wil maken?


    Stem/ stem niet. Maak niet overal een discussie van.

    Het is toch een goed iniatief, wil je er aan mee werken: Keifijn!
    Wil je niet? Ook goed.
     
  13. Angelina

    Angelina Niet meer actief

    Die ken ik niet. Ik bedoelde echt om BV te promoten zoals in Amerika bijv.
     
  14. appeltje

    appeltje Niet meer actief

    Oh ja... ik ben in de war....:)

    Ik vind het wel een goed initiatief om hier meer ruchtbaarheid aan te geven. En niet alleen richting moeders binnen de zwangerschapsbegeleiding. Maar dus op meerdere doelgroepen gericht. Daarnaast zou het als positief bijeffect kunnen hebben, dat 'de oudere flesvoedingsgeneratie', mannen, werkgevers er ook iets van meepikken. Ik hoor nog te vaak de moeders van de huidige moeders met vooroordelen daarover...
     
  15. Angelina

    Angelina Niet meer actief

    Appeltje, je snapt het helemaal ;)
     
  16. Marlie81

    Marlie81 Bekend lid

    17 jun 2007
    768
    0
    0
    Ik wil even wat recht zetten. Van mijn kant was het ook helemaal niet de bedoeling om een discussie aan te gaan. Jij komt met iets waar ik op reageer (oké, we denken er anders over) Maar dan is daar toch niks mis mee? Zolang we onze meningen niet aan elkaar willen opdringen is er volgens mij ook helemaal geen sprake van een discussie.
    Maar goed, het is een beetje offtopic gegaan....
     
  17. Angelina

    Angelina Niet meer actief

    Marlie, ik wilde gewoon een goed iniatief onder de aandacht brengen, meer niet. Ik vroeg helemaal niet naar de meningen over BV.

    Het ging mij puur om deze campagne, en ik hoop dat ze in de top 5 blijft, en uiteindelijk wint.

    Ik heb een zeer uitgesproken mening over BV, maar ik wilde mij onthouden van wéér een BV discussie.... Die zijn er al zoveel geweest in de tijd dat ik hier kom, dat ik denk dat alles wel gezegd is, en om te voorkomen dat het weer op een discussie zou uitdraaien over KV-BV, heb ik proberen duidelijk te maken dat dat niet de bedoeling van het topic is.

    Dus ik had de hoop dat mensen die niks zien in BV dit topic gewoon zouden respecteren, zonder direct hun mening te geven over BV en mensen die misschien wel iets zien in BV dit iniatief zouden steunen.

    En het is inderdaad offtopic gegaan, en dat had ik eigenlijk willen voorkomen dus ;)

    Angelina
     
  18. wendy1611

    wendy1611 Fanatiek lid

    14 mei 2006
    2.463
    0
    0
    Hier wil ik toch nog even op inhaken...mijn mening over BV (ik ben pro) staat absoluut los van een campagne over BV..het een sluit het ander dus niet uit ;)
     
  19. Angelina

    Angelina Niet meer actief

    Nee dat weet ik.

    Toch wil ik nog steeds een goed iniatief onder de aandacht brengen.
    En Wendy, ik wacht nog steeds op die campagnes die jij aanhaalde ;) . En dan bedoel ik dus echt landelijke reclames hé, en niet die ene Spa reclame :)

    Angelina
     
  20. wendy1611

    wendy1611 Fanatiek lid

    14 mei 2006
    2.463
    0
    0
    Campagne: een mix van reclame-uitingen, die gedurende een bepaalde periode gecommuniceerd wordt middels één of meerdere media.

    Nu is televisie slechts 1 medium, welliswaar het meest doeltreffende (denk ik) maar er zijn meerdere mogelijkheden. Denk aan de websites van VBN en LLL en alle informatiefolders die je via de VK/gyn etc krijgt.

    Ik ben dan ook niet tegen een BV campagne via SIRE, ik zou alleen liever zien dat er onderwerpen onder de aandacht worden gebracht waar minder over bekend is of maatschappelijk gezien beter belicht moeten worden.
     

Deel Deze Pagina