eventjes uitrazen!!!

Discussie in 'De lounge' gestart door VrouwtjeRomy, 14 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anica

anica Fanatiek lid

3 dec 2009
    4.528
    240
    63
    Taarten bakken
    zwolle
    ik ken het
    was flink verkouden en hoeste de longen uit mijn lijf.
    we hadden de volgende dag auto-rodeo
    ik ha misschien een kwartier over de helenacht geslapen ben er om 5 uur uit gegaan en heb de huisartsenpost gebeld heb zeker een half uur aan de lijn gehangen voor ik iemand te spreken kreeg, ik kon gewoon naar de apotheek bij hun gaan.
    daar aangekomen daar aangekomen niets niemand ik moest op een bel drukken dan ging er ergens een telefoon over heb dik een half uur staan bellen gewoon niemand.
    was wel zo verschrikkelijk boos, en had al een pets humeur.
    ik weet nog steeds niet hoe ik de dag ben door gekomen als monteur.
    weet wel dat er aardig wat van ons in de prijzen zijn gevallen en dan mijn vriendje 2de was.

sorry dat laatste was flink offtopic maar maakt veel goed die dag.

sterke

2. VrouwtjeRomy

VrouwtjeRomy Niet meer actief

geeft niet hoor, bij mij moet er nog iets komen want mijn dag is nog steeds kut, ik ben ziek en moest me perse aan bepaalde tijden houden voor ons beide. 23:00, 07:00 en 15:00 moeten er medicijnen genomen worden hier dus ben maar op de bank met een dekentje een film aant kijken. ben ook helemaal niet moe meer, heel raar ben echt helemaal over mn moeheid heen.

zie er wel tegenop om zo na de medicijnen weer te gaan slapen voor 7 uurtjes (ik val heel moeilijk in slaap en kom moeilijk wakker)

bah :(

3. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Wat erg dat zo'n apotheek je zo behandeld. Is het dan zo'n ramp om iemand te helpen zonder nummertje?
    Daarnaast was die andere vrouw ook erg asociaal. Zo ga je niet met je medemens om.

Beterschap en sterkte!

4. Mamalyn

Mamalyn Actief lid

15 okt 2008
    497
    0
    0
    Weet je wat jij moet doen, een klacht indienen als je, je weer wat beter voelt.
    Dit is te absurt voor woorden!
    Ik moet ook naar de huisartspost gelderse vallei als er wat is....ik zou zeggen, omschrijf die ******* is, dan zal ik het onthouden als ik weer eens moet met 1 van mijn kinderen.
    Als ik jou was zou ik echt die klacht indienen hoor, anders veranderd er nooit wat.

5. Amfy

Amfy Niet meer actief

hier nog z'n verhaal ook in ede.

ik ben op visite bij mijn oom in ede. in de stallen val ik en we horen "knak" mijn oom gelijk bellen naar de huisartsen post ik mocht komen want als ik terug moest naar mijn eigen ziekenhuis was ik 45 min verder.nou ja ik ben geholpen maar ik heb bijna 2 uur gewacht met een pols zo blauw. uit eindelijk na 7 uur kreeg ik gips mijn pols was op 2 plekken gebroken.daarna moest ik pijnstillers gaan halen bij de apotheek daar heb ik nog een 45 min zitten wachten voor jan ....

echtwaar al word ik voor het ziekenhuis aangereden door een bus. dan breng mij maar naar arnhem

6. VrouwtjeRomy

jup... toen ik moest bevallen was alles geregeld voor ede. dus wij daarnaar toe. was het vol...

ik met weeen en 7 cm ontsluiting in de auto hop naar Tiel...

ziek gewoon... ze zouden het moeten sluiten als je het mij vraagt...

7. Amfy

Amfy Niet meer actief

het was al niets op de oude locatie en na de verhuizing is het helemaal niets meer

8. VrouwtjeRomy

of gewoon het hele personeel ontslaan en nieuwe neerzetten...!!!

als het toch eens mogelijk was he! Haha

9. VrouwtjeRomy

hee amfy trouwens gefeliciteerd met je nieuwe kroost! (zie ineens onder je banner die tekst staan ;) )

Even offtopic dan he...

10. Milla Rose

Milla Rose Fanatiek lid

8 jul 2008
    4.084
    0
    0
    Pfff. echt nederland op z'n smalst.. zo vermoeiend dit, en teleurstellend.
    Toch zou ik zeker schriftelijk een klacht indienen.
    Als is het maar om een signaal af te geven!
    Ook bij de huisarts zou ik een klacht neerleggen.
    Waarom heten ze anders HUIS arts? Onbegrijpelijk!

Hoop dat jullie snel opknappen beide!

11. mora27

mora27 VIP lid

25 nov 2009
    6.381
    0
    36
    webwinkel eigenaar
    in een huis
    ooh wat ben jij asociaal behandeld zeg! en dan ook nog met een ziek kindje daar 45 min staan wachten.. ik was uit mn dak gegaan daar zeg wat een hufterige streken... als ik zoiets zou zien dan zou ik uit fatsoen diegene laten voorgaan...!!
    beterschap voor jullie meid...

wij zitten hier ook in een ziekenboeg met een babytje en een dreumesje.. kan me dan ook helemaal je situatie voorstellen dat je daar staat te wachten met een ziek huilend kindje en ze je dan ook nog zo schofterig behandelen... ik had een klacht ingediend als je weer beter bent want zoiets mag niet gebeuren vindt ik... een omaatje die weer eens medicijnen nodig heeft voor de aambeien bv kan best even wachten...

12. VrouwtjeRomy

kreeg net een bericht van de klachtenservice van de gelderse vallei;

"
    De apotheek waar u in het ziekenhuis geweest bent is onderdeel van de openbare apotheken en werkt zelfstandig, niet als onderdeel van het ziekenhuis.

Uw onderstaande e-mail stuur ik derhalve door naar mevr. A. Polling, farmaceutisch manager van de dienst apotheek Regio Gelderse Vallei.

Vertrouwende u hiermee van dienst te zijn,

Met vriendelijke groet,
    Mevr. I. van Alst"

nu maar hopen dat ik van hun wat hoor dan...

13. VrouwtjeRomy

je zou trouwens maar "Pollig" heten en dan een hooikoorts hebben:D

haha Sorry een off-topic-binnenpretje ;):p

14. Sas26

Sas26 Fanatiek lid

14 jan 2008
    3.291
    1
    36
    Tssss, wat een trutten daar zeg, en wat een * mens met haar nummertje,d at ze dan dus ook nog voor gaat! Ik zou juist mijn mond open getrokken hebben, heeeel demonstratief mijn nummertje gegeven hebben en er zelf weer eentje zijn gaan pakken of zo!!

Wij hadden het laatst ook, bij HAP geweest, door naar apotheek (in hetzelfde pand kamer ernaast, slechts gescheiden door 1 deur in de muur tussen de 2 kamers.)patienten moeten buitenom, via 2 deuren inclusief wahten tot ze die open doen als je aanbelt, lopen door een lange gang... HA had op briefje nog een middel gezet maar neeeeeeee, dat kregen we niet zomaar mee dat moest met een recept..... We hadden het al eerder gehad, briefje van HA maar dat was dus niet goed. Oke, prima, regeltjes.... Dus ik stel voor dat ze het dan even vragen bij de ha (dwz: even hoofd om de deur steken?) maar dat kon ook niet, en die man bleef lekker passief achter zijn balietje staan. Dus ik ook met blerend kind weer aanbellen voor de hap, wachten, gang door, wachten bij balie, wachten op huisarts, 10 min verder. Huisarts was eerst beetje pissig zo van wat komt u nou nog doen, maar toen ik het uitlegde was ie niet boos meer (maar keek wel vreemd in richting van de apotheek)

Soms snap je de gedachtengang echt niet he!

Succes met je klacht, en veel beterschap!

15. VrouwtjeRomy

De leidinggevende van de apotheek belde me net en vroeg of ik het verhaal nog eens uit wilde leggen. Ze bood haar excuses aan en wenste me beterschap, ze zou het met ze overleggen dat ze iets menselijker moeten handelen in dit soort gevallen en legde me uit dat het meer administratief is die nummertjes zodat ze het aantal klanten kunnen registreren maar dat ze dat ook even anders afgehandeld hadden kunnen hebben. Gelukkig hebben ze maar 2 medewerkers die daar fulltime werken dus ze weten precies wie dat waren. en de medewerkers weten denkik ook nog precies wie ik was haha zo pissig was ik...!

16. mamajanneke

mamajanneke Fanatiek lid

22 mei 2007
    2.688
    4
    38
    Vrouw
    netjes van de leiding dat ze je gebeld hebben, want je bent echt schofterig behandeld om maar nie te spreken van dat mens achter je. bah wat een figuuren zijn er soms.
    als ik achter je had gestaan had ik je mijn nr gegeven en even een nieuwe gepakt. kleine moeite lijkt me. je ziet toch dat je een ziek kind jij je hebt.

betershap!

17. MarjoM

MarjoM Actief lid

24 jun 2007
    402
    0
    16
    Blaricum
    Belachelijk, maar eigenlijk nog het meest belachelijke van dat mens dat niet even haar nummertje doorgeeft! Echt aso.

18. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

jeetje hoe dom kunnen ze zijn? en ja dat die mevrouw voor gaat snap ik ook niet van haar. Ik wens jullie heel veel beterschap. Hopelijk helpen de medicijnen en hoef je niet meer heen.

En bedankt voor de tip. De gelderse vallei staat op mijn lijst van plaatsen die vermeden moeten worden haha

19. luckybird

luckybird Fanatiek lid

2 sep 2009
    1.274
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dit heb ik ook gehad!!! Niet te geloven zeg, niet hetzelfde adres dus (denk dat die mevrouw overal eruit wordt geflikkerd en nu elders werkt...). Wij waren met meer mensen achter de persoon zonder nummertje en hebben allemaal ons nummertje 1 persoon naar voren doorgegeven zodat de eerste mevrouw toch aan de beurt was, omdat iedereen het echt te belachelijk vond!

Deel Deze Pagina