Ik ben Jolanda Ik ben 21 jaar en ik woon in lelystad samen met mijn vriend Bas, wij hebben al 8 jaar een relatie en onze kinderwens is Heeel groot. Alleen mijn probleem is, ik wordt nooit uit mijn zelf ongesteld ik moet medicijnen slikken om ongesteld te worden.. En de zaad van mijn vriend is erg langzaam.. Ik hoop met jullie te kunnen babbelen want ik wil het nu zo graag dat ik er erg emotioneel van wordt, ik was vanmorgen bij m´n gynocoloog en ik had vandaag mijn eiersprong.. ik sta goed onder toezicht daar haar advies was om vandaag te vrijen en dat is gebeurt,. En nou weer hopen dat het raak is maar ben heel erg bang dat het weer negatief is, Ik denk wel dat jullie me begrijpen ik wil er graag over praten al vast bedankt.. Groetjes Jolanda!
He Jolanda,welkom op dit forum! Fijn dat je zo goed in de gaten wordt gehouden! Reken er op dat het geruime tijd kán duren voor je zwanger bent.Elke ronde dat het mis gaat heb je een rotdag, maarja, niets aan te doen. Ik hoop voor je dat jullie snel geluk hebben! Fijn dat het vandaag in ieder geval gelukt is. P.s het is een EIsprong, geen eiersprong..
Welkom en veel klets en lees plezier toegewenst. Miss dat je het fijn vind om bij het kopje "vruchtbaarheidsbehandelingen" mee te kletsen, daar zijn veel meiden die het zelfde mee maken. Heel veel succes en hopelijk mag het snel raak zijn. Liefs wolly
Welkom Dat is goed dat je zoveel in de gaten wordt gehouden Ik heb ongeveer een brute schatting wanneer mijn eisprong is dat ik bereken maar ik denk dat hij niet echt meer klopt. Mijn cyclus is wat in de war vrees ik Veel succes met het zwanger worden en dat het vlug mag lukken voor jullie
Bah ik heb last van schein zwanger ik durf geen test te halen weet al zeker dat ik het weer niet ben ik wil te graag