Wat geweldig voor je! Is het de eerste keer dat je zwanger bent? Ben je lang bezig geweest voordat je een positieve test in handen had? Welkom! Wuppertje
Hoi dames, Ik was er niet mee bezig, het is gewoon gebeurd. 16 januari moest ik ongesteld worden maar dat gebeurde niet. 20 januari een clear blue test gedaan en jahoor...zwanger..1ste kindje! Het was helemaal niet gepland en ik slikte iedere dag trouw de pil. Ben inmiddels wel bekomen van de schirk en ik ben er nu toch wel blij mee
Nee inderdaad, ik was aan het trillen van de schrik. Maar ik begin er langzamerhand eraan te wennen en ben ik er toch blij mee
hallo mijn naam is line, ik ben slechthorende, mijn man is horende, we zijn al bezig voor zwanger te worden. maar misschien is het wel. over paar weken ga k test doen of ik wel bent of niet.. maarre mijn vraagje is.. ik heb foliumzuurpil.. ik ben van vrijdag vergeten. wat kan ik dan doen? moet ik vandaag zaterdag van vrijdag innemen of moet ik vrijdag overslaan en verder vandaag innemen normaal zaterdag x line
Line, Het is denk ik niet heel erg als je een dagje vergeten ben. Lees de bijsluiter, daar kan je het in terug vinden. Veel succes ermee.. gr.angela
hallo ik ben nieuw zou me even voorstellen ik ben manuela van 24 jaar heb al 2 gezonde jongens maar zit nu in een spannende periode ben vandaag precies 14 dagen overtijd