Hoi allemaal, Mijn naam is Lette en ik ben 27 jaar. Sinds oktober vorig jaar slik al geen pil meer. Mijn vriend en ik hebben het voorzichtig gedaan tot aan juli. In augustus ben ik begonnen met het slikken van foliumzuur. En na de zomervakantie - begin september- hebben we besloten er helemaal voor te gaan! Helaas ben ik nu twee maanden achter elkaar gewoon ongesteld geworden, maar ik heb nu het gevoel dat het misschien wel eens raak kan zijn!!! Wie van jullie zit nog meer in spanning af te wachten? Groetjes Lette
Hoi Blondi, Ik mag pas volgende week zaterdag testen, want heb een lange cyclusduur van 34 dagen...wel erg vervelend om zo lang in de spanning te zitten...(of ik word ongesteld natuurlijk, maar daar hoop ik uiteraard niet op!) Had jij zwangerschapssymptomen???
Nee eigenlijk helemaal geen! Ik alleen heel erg moe maar dat ben ik wel vaker dus daar zocht ik niks achter. Mijn symptoon was eigenlijk dat ik vergeleken met de vorige rondes nergens last van had! Ik had elke ronde na m'n ei overal last van en deze keer dus helemaal niet...
Joehoeeeeee: ik ben zwanger!!! Vanochtend om half 5 een test gedaan, en er waren twee duidelijke streepjes te zien! Nu maar hopen dat het vruchtje blijft plakken! groetjes Lette
Wat super! Gefeliciteerd met je zwangerschap hoor! Geniet er van! Jouw verhaal lijkt een beetje op de mijne (al in april gestopt met de pil, maar pas vanaf oktober voor het echie bezig, cyclus van tegen de 34 dagen), maar ik moet nog wachten tot vrijdag om te testen. Groetjes DutchDiva
hey Lette, welkom! En: jeeeeeeeej, gefeli! je kunt je ook gelijk bij de augustus2011mama's voegen op het forum ik ben er ook pas net bij heel veel geluk en gezondheid toegewenst!