Hoi hoi, Wilde me even voorstellen. Weet sinds kort dat ik zwanger ben. Het zat niet helemaal in de planning maar we zijn er heel erg blij mee. Heb me aangemeld hier op het forum om meer te weten te komen over de zwangerschap en de bevalling. Er zijn al een hoop interessante berichtjes voor bij gekomen. Vroeg me ook af hoe ik die leuke kalender onder mijn naam kan zetten. ---- we gaan een spannende tijd tegemoet --- Groetjes.
Dank je we hopen inderdaad dat alles goed gaat. Het is allemaal nog zo pril. als het goed is moet nu mijn kalender zichtbaar zijn.
GEFELICITEERD!!! En welkom op het forum, het is erg gezellig. Hopelijk vind je de informatie die je zoekt. X Veerle
Aha dus jij had de gebruikersnaam "leeuwtjes" al in beslag genomen Hartelijk gefeliciteerd!!! Ik ben blij te horen dat ondanks de onverwachte zwangerschap je ontzettend blij bent met dit nieuws! Ik wens jullie een mooie tijd toe!
Sorry.. Vond het wel even toepasselijk die naam en was blij dat hij er nog was. Ben namelijk zelf een leeuw en als alles goed gaat beval ik 3 aug 2012 van ons kleine leeuwtje. Ik en mijn vriend zijn al een hele tijd samen huisje boompje beesje alleen nog geen kinderen. Een planning was er inderdaad niet maar die gaan we nu wel maken. Hoop dat het goed blijft gaan met ons kleintje Bedankt voor je berichtje.