eventjes voorstellen

Discussie in 'Even voorstellen' gestart door Sabine1305, 17 feb 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sabine1305

Sabine1305 Fanatiek lid

17 feb 2015
    1.635
    0
    36
    Vrouw
    Nagelstyliste
    zuid-holland
    Goedemiddag allemaal,
    Ik kwam vaak op dit forum uit als ik op zoek was naar informatie, dus dacht maak ook even een profiel aan voor mijn andere vragen.
    Mijn naam is Sabine en ik ben 26 jaar.
    Op 11 oktober 2014 zijn we bevallen van onze prachtige dochter Zoë.
    Ze is ons eerste kindje en we lopen nog wel eens tegen het een en ander aan.
    Op de dag van de bevalling hebben we door een mis communicatie van het kraambureau geen kraamzorg gehad. Gelukkig was mijn moeder er om ons te steunen. De borstvoeding ging niet goed en ons dochtertje huilde veel door erge krampjes. Het was een hele pittige periode. Uiteindelijk ging de borstvoeding redelijk en heb ik dit tot ruim 3 maanden volgehouden, toen besloten te gaan kolven vanwege de drama die er iedere keer mee gepaard ging. Nu is ze 4 maanden oud en krijgt ze nog 4 flessen op een dag, twee afgekolfde melk met johannesbroodpitmeel en twee kunstvoeding met bambix rijstebloem. Ik kolf namelijk niet genoeg af op een dag om haar volledig op moedermelk te laten.
    Dat was even in het kort en klein overzicht van ons, zal de vragen bewaren voor de andere onderdelen op het forum.
    Groetjes Sabine

2. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Welkom op het forum.

3. Sabine1305

Sabine1305 Fanatiek lid