Hallo allemaal, Zo te zien nog niet veel die ondertussen zwanger zijn. Het knaagt enorm aan mij dat ik nog niet zwanger ben. Ondertussen is onze buurvrouw bevallen van een meisje: NONA! Schoon he. Groetjes, Isabelle
Zo te zien nog niet veel die ondertussen zwanger zijn. Het knaagt enorm aan mij dat ik nog niet zwanger zijn. insgelijks, maar volgende maand is misschien onze maand liefs,caro
heey welkom.. mijn vriend en ik zijn bezig voor de 1e ronde en ik ben nu zelf 3 dagen overtijd .. spannend allemaal, ik ben normaal altijd op tijd vandaar dat we nu stiekem toch wel hopen dat het raak is.. vanmiddag getest en negatief.. nog maar een paar dagen afwachten dan! hoop dat het hier voor iedereen ook snel gebeurd.
Hoi, Ik heb begin november afgelopen jaar een miskraam gehad. Daarna vond ik het ook verschrikkelijk om te horen dat iemand zwanger was of net bevallen was...ik dacht...waarom hun wel en ik niet! Zoals je aan mijn banner kan zien ben ik inmiddels weer zwanger Heel veel sterkte met het verwerken van je miskraam en heel veel suc6 met het zwanger worden!
Hallo allemaal, Ondertussen ben ik ongeveer 2 weken overtijd. Ik heb dinsdag thuis een test gedaan, maar die was negatief. Mijn borsten staan op springen en een beetje ongemakkelijk, maar voor de rest voel ik niets. Ik weet gewoon niet meer wat doen. De een zegt doe een bloedtest en de andere zegt van wacht nog eventjes. Groetjes, Belleke
Heel veel succes Belleke! Onzeker he! Hoe lang zijn jullie nu aan het proberen? Bloedtest kan je altijd overwegen. Als je zwanger bent moet deze nu wel positief zijn hoor! Elmo
Maar dan kan ik je geruststellen denk ik hoor! Het is helemaal niet gek om er een jaartje over te doen! Hou moed zou ik zeggen!
heel veel succes en ik hoop dat het nu gaat lukken, ben net nieuw op dit forum en wordt voor mij de 1e ronde, zaterdag eerste nod dag ben benieuwd! groetjes
Bedankt allemaal! Ik zal ook voor jullie duimen dat jullie snel zwanger mogen zijn. Ik ga morgen toch naar de dokter om een bloedtest te doen, want ondertussen ben ik meer dan 2 weken over tijd. Ik voel me opgeblazen, enorm emotioneel, buikpijn, mijn borsten staan op springen, moe en heb last aan mijn maag. Wat denken jullie? Groetjes, Belleke
nou dat is lang twee weken overtijd, ik hoop echt voor jou dat je zwanger bent. en ik zal toch maar effe een bloedtest laten doen ja, dan weet je het zeker. nou heel veel succes! en we horen het gauw toch? groetjes
Hallo, Ik heb zojuist mijn uitslag gekregen van mijn bloed en het was negatief. Ik heb ijzer tekort en moet dit dus innemen. Mijn regels zouden er alle momenten moeten doorkomen. Hopen dat het volgende maand beter is zeker? Groetjes,
hey hallo daar, ik heb me ook onlangs aangemeld omdat ik ook een met een paar dingen die allemaal wijzen naar een zwangerschap bij mij, voor het eerst allemaal kwaaltjes en klachten die ik nog nooit eerder heb gehad. maar goed misschien kan ik hier wel een antwoordt krijgen. Heb nu al sinds een paar dagen egt mega veel last van me borsten en dat duurt nu al drie dagen en ik heb geen idee waar het aan kan liggen namelijk. ben al die drie dagen niet te genieten voor me omgeving en ik heb het gevoel of ik waterballonnen heb! maar goed een test kan ik nog niet doen daar moet ik nog een paar dagen voor wachten gr SH
Hey Belleke, welkom! Ik heb enkele weken geleden ook een mk gehad...had al 3 weken m'n 'menstruatie' en dacht dus dat ik niet zwanger was...Omdat bloedverlies maar bleef duren, naar gynaecologe gegaan en daar bleek dat er nog wel een vruchtzakje was maar geen boeleke... Ik ben zoooo blij met mijn schatje die me sindsdien enorm in de watten legt (voor me koken, een bloemetje gekocht, een etentje, me constant lieve knuffels komen geven,....) Hij begrijpt wat een enorme teleurstelling die echo voor me was en probeert me nu toch gelukkig te maken. Maar hoe lief hij ook is, dat (letterlijk en figuurlijk) lege gevoel blijft... Wij zijn sinds augustus gestopt met de pil en rond nieuwjaar er volledig voor gegaan. Heb sinds augustus nog maar 4x gemenstrueerd, ben vreselijk onregelmatig! Dit zorgt ervoor dat ik niet weet wanneer ik m'n eisprong moet hebben en dus enorm gefixeerd ben op alles wat ik maar kàn voelen in m'n onderbuik... En deze maand moet ik 21 dagen 'de pil' nemen van gynae dus leef ik nu naar juni toe... Nog langer wachten... We gaan allemaal voor een boeleke in 2009, hè! P.S.: Belleke, ik ben vegetariër en heb daardoor ook altijd een bijna-ijzertekort. Je kan best, wanneer je een kinderwens hebt, continu vitaminesupplementen nemen met ijzer, foliumzuur,... Kies wel supplementen voor zwangeren, vrouwen met kinderwens en borstvoeding! Ik neem bv. Omnibionta pronatal.