voorstellen

Discussie in 'Even voorstellen' gestart door Anais, 26 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anais

Anais Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.314
    1
    0
    Gérante
    limburg/Hasselt
    hallo
    ik ben Amy ik woon in belgie
    ik ben 18 en ben niet zwanger en heb geen kinderen
    ik wil nog niet zwanger worden maar wil me zoveel mogelijk informeren over kinderen krijgen,anticonceptie ,gynaecologen,tips en trucs,leven met een baby en werk,enz
    binne twee jaar of meer wil ik wel een kindje krijgen maar eerst trouwen en een huisje,dat we met een gerust hart kunnen beginnen

ik heb veel vriendinnen die even oud zijn als mij en die hebben kinderen hebben.de ene vriendin is pas bevallen,pracht van een meisje,alleen is ze een alleenstaande mama
    ze doet het goed maar vraagt veel hulp van familie (wat normaal is)

de andere vriendin die heeft een kind van twee jaar en is nu weeral zwanger(ze is 19)
    zei aan de andere kant is een minder goede mama(ik ken haar nu al 16 jaar dus ik weet wat ik zeg) ze is mentaal niet zo goed,ze is niet gek ofzo maar ze heeft altijd een leven geleidt waar ze mensen manupileert en voorliegt(haar mama pleegde jammer genoeg zelfmoord door haar,nu bijna een jaar geleden)het was gedaan met haar vriend en die vré met een ander meisje en die vriendin van mij zei als je niet terugkomt vermoordt ik ons kind en mezelf,hij ging terug naar haar en nu is ze weeral zwanger....haar eerste kind kwam omdat ze zo haar vriend kon houden (stiekem pil niet nemen) en nu doet ze dit weer....

offin is miss niet goed van me om dit te verellen maar ik heb van hun geleerd en wil me zo goed mogelijk informeren over echt alles en dan later als ik 20 of 21 ben in een huis woon en getrouwd ben (willen in 2010 trouwen) willen we een kindje.

ik moet me alleen soms wat inhouden want de laatste tijd is die biologische klok van mij zeer luidt aan het tikken,maar ik hou me in en doe dit nog niet want als het gebeurt wil ik dat men ouders en anderen niet zeggen van 'oei wat nu?een abortus?' maar 'och fijn we worden oma en opa' :p

offin bedankt voor het luisteren en groetjes ;)

2. caro1978

caro1978 Bekend lid

25 feb 2008
    787
    0
    0
    gelderland
    welkom hier ;)

3. Elvira

Elvira VIP lid

6 okt 2005
    7.494
    0
    36
    Welkom en veel lees en schrijfplezier op zwangerschapspagina

Groetjes,
    Elvira

4. wolly

wolly Niet meer actief

Welkom en veel klets en lees plezier toegewenst.

Liefs wolly :)

5. Tessa8

Tessa8 Fanatiek lid

21 mrt 2008
    2.457
    0
    0
    Welkom hier.
    Je zult hier veel kunnel lezen en kletsen!

6. mounia

mounia Fanatiek lid

15 aug 2007
    4.194
    35
    48
    Vrouw
    Nederland
    welkom! en veel kletsplezier :D

7. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006