hallo ik ben Amy ik woon in belgie ik ben 18 en ben niet zwanger en heb geen kinderen ik wil nog niet zwanger worden maar wil me zoveel mogelijk informeren over kinderen krijgen,anticonceptie ,gynaecologen,tips en trucs,leven met een baby en werk,enz binne twee jaar of meer wil ik wel een kindje krijgen maar eerst trouwen en een huisje,dat we met een gerust hart kunnen beginnen ik heb veel vriendinnen die even oud zijn als mij en die hebben kinderen hebben.de ene vriendin is pas bevallen,pracht van een meisje,alleen is ze een alleenstaande mama ze doet het goed maar vraagt veel hulp van familie (wat normaal is) de andere vriendin die heeft een kind van twee jaar en is nu weeral zwanger(ze is 19) zei aan de andere kant is een minder goede mama(ik ken haar nu al 16 jaar dus ik weet wat ik zeg) ze is mentaal niet zo goed,ze is niet gek ofzo maar ze heeft altijd een leven geleidt waar ze mensen manupileert en voorliegt(haar mama pleegde jammer genoeg zelfmoord door haar,nu bijna een jaar geleden)het was gedaan met haar vriend en die vré met een ander meisje en die vriendin van mij zei als je niet terugkomt vermoordt ik ons kind en mezelf,hij ging terug naar haar en nu is ze weeral zwanger....haar eerste kind kwam omdat ze zo haar vriend kon houden (stiekem pil niet nemen) en nu doet ze dit weer.... offin is miss niet goed van me om dit te verellen maar ik heb van hun geleerd en wil me zo goed mogelijk informeren over echt alles en dan later als ik 20 of 21 ben in een huis woon en getrouwd ben (willen in 2010 trouwen) willen we een kindje. ik moet me alleen soms wat inhouden want de laatste tijd is die biologische klok van mij zeer luidt aan het tikken,maar ik hou me in en doe dit nog niet want als het gebeurt wil ik dat men ouders en anderen niet zeggen van 'oei wat nu?een abortus?' maar 'och fijn we worden oma en opa' offin bedankt voor het luisteren en groetjes