Hey daar! Heb me hier toch een rij tests liggen... ovutests, zwangerschapstests.... echt te erg voor woorden. Begint amerikaanse vormen aan te nemen! Watskeburt??? Nou, mijn man en ik hadden 'n small accidento... (over details zal ik maar niet uitwijden ) Vervolgens had ik de dag erop een posi ovu in handen en de dag daarop begon mijn tempie te stijgen, STRESS!!! Besloten geen map te halen, want hoe groot was de kans? En het zou wel een groot wonder zijn. Maar de stress liet me niet los en ik begon te ovutesten op 6 dpo. (like duh). Toch erg apart, vond ik, die dikke ovutest op 7 dpo... begon me ook anders te voelen. Op 9 dpo de eerste zwakke roze lijn op de zwtest. Op de foto droog en niet duidelijk meer, maar voor ons wel. Het was en ook . Gister leek de lijn dikker, maar nog niet overtuigend, wat resulteerde in het feit dat ik onopgemaakt $) naar 3 winkels ben gerend tot ik een clearblue plus in handen had. Die gaf zekerheid! Alleen was ik zo stom om te wachten tot ie droog was met foto maken, gare foto. Die middag alvast groot ingeslagen (2 cb plus en 2 kv 2v5) want het streepje moet wel donker worden, tis nog steeds ongelooflijk. Vanmorgen, 11 dpo. Wekker gaat, ik jump uit bed. Pis als een bezetene in het potje terwijl ik nog amper zie waar in huis ik me bevind. Gevolg: duidelijke test van zwenkids, maar nog veel duidelijkere test van kv!!!! Tis nu echt zo.... Gelukkig heb ik nog 2 cb plus en 1 kvtest over leuk voor morgen en overmorgen
wahaha sorry moet even lachen om je manier van schrijven Maar ff serieus : Gefeliciteerd!!! Daar kun je niet meer om heen he Geniet er van meid!
Gefeliciteerd meis!!!! Vind het onwijs leuk voor je En geniet van die eerste momenten ook al is het stressvol!
bedankt! Rosao: pff ja het is wel stressy, elke keer als denk iets van misselijkheid te voelen voel ik ook een diepe angst.....
Wat een leuke gebeurtenis, nu ben ik wel erg nieuwschierig naar jullie small accidento !!! Gefeliciteerd, je test is overduidelijk!!
@DeeLighT Ik had dit nog helemaal niet gelezen joh!! Ik kwam op je profiel en dacht er staat iets heel verassend: Onverwacht een groot kado! Ben gelijk gaan zoeken naar een topic en jaa hoor! Gefeliciteerd met je zwangerschap !! Woeehoee ben echt blij voor je
Ehmm...als het een 'small accidento' was, waarom heb je dan een leger aan tests in huis? Wel super gefeliciteerd! En heel leuk geschreven.
Lucia, snel gekocht natuurlijk!! (haha snap wel dat je dat denkt) En die drie van zwangerenkids waren eigenlijk voor een vriendin bedoeld maar die vond het niet erg ze af te staan aan mij. (dus die ochtend dat ik onopgemaakt tests ging kopen was 10 dpo, smiddags heb ik nog 4 tests gekocht.) De ovulatietesten gebruikten we om mijn cyclus te monitoren, dit deed ik in overleg met de gyn omdat mijn cyclus onregelmatig was. sugarblossom ook bedankt voor je felicitaties.