Eventueel zwanger en vakantie?

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door LizMe, 22 mei 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Deedee91

Deedee91 VIP lid

10 jun 2015
    13.646
    5.686
    113
    Wij zijn ook bezig maar hebben wel gewoon de vakantie geboekt. In een relatief veilig land ( Griekenland) en dicht bij een grote stad. In een klein dorpsziekenhuis wil je ook niet zijn mocht er iets zijn.

2. Cin85

Cin85 VIP lid

12 jan 2010
    12.492
    13.946
    113
    Vrouw
    Landen vermijden waar je een gele koorts vaccinatie voor nodig hebt, malaria tabletten moet slikken en of waar zika heerst. Verder gewoon genieten zoals dat je dat altijd doet op vakantie.
    Bedenk dus een bestemming waar je wel heen zou willen en check het dan op de bovengenoemde punten, zijn die niet aanwezig dan kan je boeken, zijn ze er wel dan moet je nog even verder zoeken.
    Fijne vakantie alvast!

3. twinkle star

twinkle star Niet meer actief

Ik zou idd letten op Zika en landen waar je inentingen voor nodig hebt. Verder zou ik kijken waar goede privéklinieken zijn. Verre reizen zou ik ook niet dien ivm kans op trombose ivm lang stilzitten.

4. Lisa1987

Lisa1987 Fanatiek lid

11 sep 2013
    1.845
    183
    63
    Vrouw
    Meer voor als de miskraam verkeerd gaan. Daarom zou ik er rekening mee houden. Als het niet stopt met bloeden, begint te stinken of als je koorts krijgt. Ik zou wel graag naar een dokter willen als het incompleet afgestoten is en er daar wat aan het etteren is (getver dat klinkt echt vies o_O)
    Aan de andere kant heb je wel gelijk dat het meestal gewoon goed gaat met een miskraam. Alleen weet ik niet of ik het daarop zou willen gokken.

5. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Ik ben in mn zwangerschap twee maal op vakantie geweest.

Voor mij was het belangrijk dat ik met de auto kon. Er goede ziekenhuizen zijn, welke ik ook had opgeschreven. En dat ik bijv gewoon het drinkwater kon gebruiken enzo. Geen gekke ziektes in het land bla bla. Ik wou absoluut geen risico nemen.

Ik was 7 weken zwanger toen we een week in België waren.
    En ik was 24 weken toen we met de auto naar Engeland zijn gereden voor een weekend. Was perfect te doen!

6. Lief

Lief VIP lid

26 sep 2007
    5.040
    2.850
    113
    Dit! Ik was strontziek (alsin misselijk) dus wij hebben onze vakantie moeten annuleren, was geen enkel probleem, al het geld was zo teruggestort.

Do1981 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina