meis ik heb je verhaal geleze en geen woorden voor............ wat is het leven toch ongelooflijk hard. geniet nog van elkaar zo lang dat nog mag. en heel veel sterkte met alles!! dikke knuffel
Lieve Miesee: ik begrijp het. Vind het bewonderenswaardig dat je kan zeggen;'het is goe zo'. Ik hoop dat jullie een mooie en naar omstandigheden lange tijd samen krijgen. Wens jullie heel veel sterkte en leef met jullie mee. Ben er stil van. Liefs
Ook ik heb je verhaal gelezen en hebhier eigenlijk geen woorden voor. Ik wil je dan ook alle sterkte wensen en geniet nog samen nu het nog kan.
Ook vanaf hier wil ik je heel veel sterkte en kracht toewensen de komende weken.. Ik weet eigenlijk niet zo goed wat ik kan zeggen.. Woorden schieten tekort als je dit nieuws hoort. Heel veel sterkte..
Heel veel sterkte. Hopelijk kunnen jullie nog van elkaar genieten in de tijd die hem nog gegeven is...
Dan sta je weer in de werkelijkheid waar je eigenlijk hoopt dat het maar een droom is. Niets is meer vanzelfsprekend! Wat moet dit moeilijk zijn. En wat is het toch oneerlijk. Heel veel sterkte en ik hoop dat jullie nog wat langer dan een paar weken van elkaar kunnen genieten!!
Ook ik sluit me bij de rest aan. Er zijn gewoon geen woorden die uit kunnen drukken hoe verschrikkelijk en oneerlijk dit is. Alle sterkte gewenst, zowel voor nu als later.
Lieve miesie, Wat een verschrikkelijk bericht.....ik kan gewoon niets meer uitbrengen,kan je niets zeggen,behalve dat ik het zo vreselijk erg en oneerlijk vind.... Lieverd ik hoop dat jullie nog enorm van elkaar mogen genieten en je man zich niet al te ziek zal gaan voelen. Ongelofelijk veel kracht,sterkte en liefde toegewenst......
Lieve Miessie, Ik lees nu pas je laatste berichtje wat vreselijk heftig en oneerlijk! Ik hoop dat jullie nog zo lang mogelijk van elkaar mogen genieten! Een hele dikke knuffel!
Wat een vreselijk nieuws hebben jullie te horen gekregen. Ik hoop dat je hem nog lang bij je kunt hebben. Heev veel sterkte toegewenst en geniet van elkaar als nooit tevoren.
Hallo, Ik kwam nog eens even een kijkje nemen in dit topic om te zien hoe het met je ging. wat een vreselijke wending heeft dit verhaal gekregen. ik vind het oprecht verschrikkelijk voor jullie beide. wat is het leven oneerlijk. Moge jullie snel beide jullie rust vinden. heel veel sterkte!
och wat een vreselijke wending heeft dit verhaal gekregen. Las het eigenlijk vandaag voor het eerst en begon met een redelijk positief gevoel. Maar helaas jullie hebben samen een zware strijd....ik wil jullie dan ook heel veel sterkte en kracht toewensen en geniet van elke seconde samen
Wat ongelofelijk verdrietig dit. Ik hoop dat jullie laatste weken samen mooi mogen zijn en wil je heel veel sterkte wensen...