Eventueel zwanger worden/ernstige zieke man

Discussie in 'Alleen en zwanger' gestart door Miesee, 25 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sandra

sandra Fanatiek lid

Heel veel sterkte, en hopelijk krijgen jullie nog een paar mooie weken.

2. draak86

draak86 VIP lid

7 mrt 2008
    5.427
    0
    0
    Thuisblijf mama
    Noord-holland
    Ik vrees, omdat ze een tijdje niet gereageerd heeft, voor het ergste :(

3. Miesee

Miesee Actief lid

5 apr 2010
    157
    0
    0
    Mijn man gaat erg achteruit. Wordt nu heel mager en zijn bloed wordt steeds minder maar hij is nog heel goed bij dat wel.
    Het is druk hier in huis, veel mensen over de vloer en natuurlijk de verzorging van mijn man.
    Pfff this zo zwaar af en toe maar we genieten nog van de dagen die we samen hebben al komen de moeilijke dagen er weer aan, kerst en oud en nieuw. Eerst dachten we dat hij de kerst niet zou halen maar het lijkt erop dat hij er dan nog wel is (voor zover je dat nu al kunt zeggen)

4. Dag

Dag VIP lid

2 aug 2007
    7.270
    0
    0
    Secretaresse
    Midden van het land
    Ik kan je alleen maar ontzettend veel kracht, sterkte en veel fijne momenten toewensen met je man!
    hoop dat alles gezegd is wat je nog wil zeggen tegen elkaar en je een mooie herinnering kunt opbouwen met de kerst! neem alle hulp aan die je krijgt met de verzorging ed want jij kunt je krachten ook beter sparen!!!
    dikke knuf van mij

5. Sjees

Sjees Niet meer actief

Lieve miessie,

Ik hoop zo voor jullie dat de kerstdagen samen jullie nog gegund mogen zijn,en dat je man niet al te veel pijn zal hebben,
    Ik zit hier echt weer met een grote brok in mijn keel dit berichtje te typen,leef zo met jullie mee......
    Ongelovelijk veel kracht,moed en liefde voor jullie toegewenst,

dikke knuffel sjees

6. jes4

jes4 Fanatiek lid

30 apr 2010
    1.536
    0
    0
    Lieve Miesee, wat fijn om iets van je te horen, maar hoe verdrietig jullie situatie. Wat ongelooflijk heftig allemaal. Zo'n jonge vent, en dan al afscheid moeten gaan nemen van het leven en vooral van jou! Ik hoop ook zo dat jullie de kerst nog samen gaan meemaken, zonder al te veel ongemakken en pijn. Fijn dat je man nog goed bij is. Ik leef, net als alle andere meiden hier, ontzettend met jullie mee. Heel veel sterkte.

7. Cilla24

Cilla24 Fanatiek lid

23 sep 2008
    2.810
    0
    0
    verkoopster
    ik wil jullie heel veel sterkte en moed toewensen! hopelijk mogen jullie de kerst nog samen doorbrengen en nog wat mooie herrinneringen aan jullie lijstje toevoegen!

8. twinkle star

twinkle star Niet meer actief

Lieve Miessee,

Ik kom af en toe kijken hoe het met jullie gaat. Lief dat je ons een beetje op de hoogte houdt! Maar wat vreselijk dat hij zo snel achteruit gaat. Ik hoop dat het jullie gegund is de kerstdagen en oud en nieuw nog samen mee te maken en dat je er straks ondanks alles toch op een fijne manier aan terug kan denken.

Heel veel sterkte!

9. Frummel

Frummel Niet meer actief

Miesee.. Ik heb zojuist alles zitten lezen, jou berichten dan..

Wat ben jij onwijs sterk zeg en wat moet dit onvoorstelbaar zwaar zijn. Ik wil jullie heel veel sterkte wensen de komende tijd en met het naderende afscheid. Verder weet ik eerlijk gezegd niet zo goed wat ik verder moet zeggen.. Er zijn geen woorden die gepast of goed zijn voor zoiets..

sterkte meid:(

10. Ook heel erg veel sterkte van ons! Meisje, wat moet dit vreselijk voor je zijn maar wat ben jij sterk zeg.. Pff! :(

11. kleinvisje

kleinvisje Niet meer actief

Jeetje ben er stil van.. wat verschrikkelijk

heel veel sterkte !

12. Acem

Acem Fanatiek lid

6 mei 2010
    1.587
    8
    38
    Brabant
    :( ook weer zo een verschrikkelijk iets... bah...
    Meid ook ik wil je heel veel sterkte wensen... Het lijkt me erg moeilijk om te weten dat hij, degene die nu nog tegen je praat en je aanraakt straks op korte termijn een ster zal worden.

Hoe vreselijk moet het zijn voor jullie... ik leef zo met jullie mee... iedereen heeft eigenlijk alles al gezegd en ik sluit me daar ook aan...

Misschien kun je in de tijd dat jullie nog samen zijn, zoveel mogelijk fotos met elkaar maken zodat hij op de album/ plakboek een mooie tekst kan schrijven aan jou.. als herinnering aan de mooie laatste dagen/ weken misschien maanden samen.

heel veel liefs...

Damiana

13. selma

selma Bekend lid

21 nov 2006
    601
    0
    0
    Babyfluisteraar en spiritueel coach
    Mijn kaarsje brand voor jullie!!!

Liefs Selma

14. Sjees

Sjees Niet meer actief

lieverd,wij denken nog steeds aan je!

15. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    #95 Jippie, 23 dec 2010
    Laatst bewerkt: 23 dec 2010
    Ik had gereageerd op je openings-post, ik had het hele topic nog niet gelezen. Nu ik de rest gelezen heb, vond ik mijn reactie niet meer zo gepast. Dus daarom heb ik mijn berichtje gewijzigd.

16. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Ik heb de rest van het topic gelezen en zag dat jullie geen goed nieuws hebben gekregen. Nieuwe uitzaaiingen, wat vreselijk...:( Ik heb er gewoon geen woorden voor, zoiets gun je niemand.

Ik hoop dat jullie nog een poos samen kunnen zijn en alles kunnen doen wat jullie nog willen.
    Heel veel sterkte, jullie zijn in mijn gedachten!

17. Dag

Dag VIP lid

2 aug 2007
    7.270
    0
    0
    Secretaresse
    Midden van het land
    Lang getwijfeld maar toch nog even een berichtje van mij..
    ondanks de omstandigheden wil ik je toch een fijne kerst met je man toewensen en hopelijk kunnen jullie er samen nog mooie herinneringen van maken !! Mooie momenten zijn jullie erg gegund ook al zal het best emotioneel worden!
    Hele dikke knuffel
    liefs,
    Dag

18. Zia86

Zia86 Fanatiek lid

9 jan 2009
    2.220
    1
    38
    Jeetje meid heb zojuist je hele verhaal gelezen, wat heftig zeg....ik wilde jullie toch heel veel sterkte wensen en geniet van deze dagen met elkaar....jeetje meid weet niet wat ik moest zeggen ik zal een kaarsje voor jullie branden...heel veel sterkte veel liefs Anoek

19. siepie

siepie Fanatiek lid

28 apr 2010
    3.424
    3
    38
    Heel veel sterkte!

20. Sjees

Sjees Niet meer actief

hoi,

Hoe is jullie kerst geweest,ik hoop wel mooi.
    Denk hier nog veel aan jullie en zal weer een kaarsje branden......

knuffel

Deel Deze Pagina