hier me rare temp heb al een aantal heeel licht positieve testen en ze blijven extreem licht heb woensdag een echo ik snap echt niets van deze temp 04-04en 07-04 geklust en en rond 24/25 /26 /27 mei ongeveer ik weet het niet meer globale temp 36,1/36,2 dag 15 van cyclus , 36,2 ei ??? 36,8 dag 16 36,6 36,6 36,7 36.6 dag 20 36.6 36,6 36,3 36,4 36,3 dag 25 36,5 36,4 36,3 dag 28 36,4 36,4 36,5 36,5 dag 32 36,5 36,5 36,6 36,5 36,5 36,5 36,6 dag 40 36,6 36,6 36,3 36,4 36,8 dag 45 wat zien jullie hier in ????
huh, je stelt ons deze vraag, maar je geeft ook aan dat je zwanger bent, ben je daar vandaag achter gekomen??? wat een goed nieuws?
Hoi staartje je heb niet 2x je eisprong in 1 cyclus je heb geen ms gehad en je nieuwe cyclus is wel begonnen. Dit komt mij heel erg bekend voor vorigjaar had ik na curretage geen ms meer en wel een eisprong na weken zeuren mocht ik bij de gyn komen en kreeg een echo alles was niet schoon en weinig baarmoederslijm te zien dus wachten op ei en progesteron laten prikken deze was goed dus ei was geweest 2 weken later temp omlaag geen ms weer een nieuwe afspraak gemaakt en daar werd besloten dat ik een hysto kreeg hieruit kwam dat ik een verkleving had in het cervixkanaal. Deze is weggehaald en dat is gelukkig goed gegaan. Wacht niet te lang met dit probleem je hoeft het niet te hebben maar de kans is aanwezig de naam hiervan is asherman syndroom veel van de gyn's willen hier niks over horen omdat het niet zo heel veel voorkom. Als je nog vragen heb stel ze gerust de kans dat je zwanger ben met asherman is klein het kan wel
hoi staartje ik zal proberen op je vragen antwoord te geven al is dat natuurlijk best wel moeilijk maar wat voor testen heb je gedaan en je zegt dat je nu een licht streepje heb maar dat heb je al een paar dagen of weken dus waarschijnlijk is dat geen echt goed teken het kan nu dus 2 richtingen uit of je bent zwanger en het zit niet goed temiste je hcg had allang verdubbeld moeten zijn of er zitten nog restjes van de vorige zwangerschap en test je daardoor steeds met een heel licht streepje heb je nog een echo gehad na je curretage of helemaal niet als er nou niks duidelijk word laat je dan niet afschepen en vraag of ze een diagnostische hysterscopie willen doen als eruit de echo blijkt dat er niks te zien is dan kunnen ze kijken of er eventueel een verkleving zit
ik had 2 weken na me curretage negatief getest dus het kan niet van de curretage zijn vanavond komt die mevrouw van moeders voor moeders om 19:30 uur ik ben benieuwd en een beetje bang
die test van moeders voor moeders is nog niet goed positief pas na 10 min een heeeel licht schaduwtje dus ik zie het somber in het kan nog zijn dat ik wel zwanger ben maar dat het vruchtje alles nodig heeft en dat er daarom te weinig overblijft voor een positieve test
laat je weten hoe je echo was want wil graag weten wat het nou is ik hoop voor je dat het allemaal goed is
vanmiddag weer een licht positief maar wel een stukje donkerder als 05-05+06-05 als het niet goed zit zou die nu toch niet ineens duidelijker moeten worden ???? ik wordt echt gek gelukkig heb ik de echo s'ochtends
bij mijn werd de test ook heel langszaam steeds duidelijker na 8 weken bleek het vruchtje niet goed gegroeid te zijn.. maarja er zijn nog tal van andere redenen mischien gewoon korter zwanger een van mijn forum meiden had dat ook due werd bijna gecurrateerd
Staartje hoe is het heb je je echo al gehad ik hoop dat je nu duidelijkheid krijg laat je nog ff weten hoe het was
hoi meiden ik ben gewoon zwanger alleen een stuk minder ver als ik dacht 4 weken ik vroeg of het niet overgebleven kan zijn van de curregtage maar ze zij dat dit echt nieuw is en ze zevht dat als ze kijkt naar me temp dat het goed kan en die licht posi test vanaf 21 kan goed uit me bloed resten zijn van de curretage dat komt er pas later uit ik moet over 2 weken terug komen ik hoop zo dat het nu wel een keer goed blijft gaan !!!!