wat kost het repareren v e kapot glas vj telefoon?

Discussie in 'De lounge' gestart door giebel, 1 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. giebel

giebel Fanatiek lid

26 aug 2011
    2.566
    601
    113
    Mijn telefoon, HTC, heeft (wel in het hoesje) tussen de autodeur gezeten... Zat in mijnjas, jas om middel en bij instappen tussen de deur... Au! Daar helpt een hoesje niet voor. Barsten in het glas. Heb hem er niet voor verzekerd. Iemand enig idee wat dit zou kosten om te repareren? Pas over een jaar ofzo krijg ik eennieuwe. Er is zo nog prima mee te werken,maar het is wel een beetje irritant. Wat zouden jullie doen? Ben bang dat reparatie te duur is,zoveel heb ik er nou ook weer niet voor over

2. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.805
    4.191
    113
    Laatst mijn galaxy 4 laten doen, was 180 euro

3. Metire

Metire Niet meer actief

ga naar een 'turk', die zijn veel goedkoper dan de telefoonwinkel!

4. Winddanser

Winddanser Fanatiek lid

2 mrt 2013
    3.295
    0
    0
    NULL
    NULL
    Samsung S3 was 208 euro....

5. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    HTc one is erg duur. Niet alleen het scherm maar heel het bovenstuk moet verwijderd worden. Veel shopjes doen dit niet eens ivm risico's. Mijn vriend heeft het uiteindelijk via Htc laten doen en was 229 kwijt. Kort daarna ging hij weer stuk en heeft hem voor 150 laten maken bij gsm shop anders was hij hem te lang kwijt. Helaas is er iets fout gegaan waardoor de tel na 1 week stuk ging. Moederbord stuk. Omdat hij 2e keer niet had laten maken door Htc was garantie weg. Let daar dus wel op. Nu heeft hij maar een andere telefoon gekocht. Geen Htc meer voor ons. Schermen kunnen niks hebben. Mijn iPhone heeft de grond al vaak gezien maar blijft heel .

6. minon

minon Niet meer actief

Htc is superduur. Met iphone ook wel eens gehad en toen was het maar 50 euro bij de turk.

7. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.158
    8.135
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    Mijj htc sensation kostte toendertijd 130 euro en zelfde dag weer ophalen.

Echter nooit laten doen uit luiheid lol

8. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.158
    8.135
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    Dubbel

9. Talvi

Talvi Niet meer actief

Zonder verzekering zou het mij 220 euro kosten, met verzekering betaal ik alleen het eigen risico 55 euro.

Deel Deze Pagina