Mijn telefoon, HTC, heeft (wel in het hoesje) tussen de autodeur gezeten... Zat in mijnjas, jas om middel en bij instappen tussen de deur... Au! Daar helpt een hoesje niet voor. Barsten in het glas. Heb hem er niet voor verzekerd. Iemand enig idee wat dit zou kosten om te repareren? Pas over een jaar ofzo krijg ik eennieuwe. Er is zo nog prima mee te werken,maar het is wel een beetje irritant. Wat zouden jullie doen? Ben bang dat reparatie te duur is,zoveel heb ik er nou ook weer niet voor over
HTc one is erg duur. Niet alleen het scherm maar heel het bovenstuk moet verwijderd worden. Veel shopjes doen dit niet eens ivm risico's. Mijn vriend heeft het uiteindelijk via Htc laten doen en was 229 kwijt. Kort daarna ging hij weer stuk en heeft hem voor 150 laten maken bij gsm shop anders was hij hem te lang kwijt. Helaas is er iets fout gegaan waardoor de tel na 1 week stuk ging. Moederbord stuk. Omdat hij 2e keer niet had laten maken door Htc was garantie weg. Let daar dus wel op. Nu heeft hij maar een andere telefoon gekocht. Geen Htc meer voor ons. Schermen kunnen niks hebben. Mijn iPhone heeft de grond al vaak gezien maar blijft heel .
Mijj htc sensation kostte toendertijd 130 euro en zelfde dag weer ophalen. Echter nooit laten doen uit luiheid lol
Zonder verzekering zou het mij 220 euro kosten, met verzekering betaal ik alleen het eigen risico 55 euro.