Onze dochter slaapt sinds kort in haar peuterbed. Ze vindt het helemaal geweldig! Nu alleen nog een leuke overtrek. Ik ben bij de Hema, V&D en Zeeman geweest. Bij V&D hadden ze wel leuke maar vond ik ze ontzettend duur. Ik heb er een bij de Hema gekocht, maar die vind ik best stug en ook niet zo leuk. Maar goed, hij werkt, zullen we maar zeggen..... Wie weet waar ik een leuke overtrek voor haar kan kopen. Mag ook een online winkel zijn.
Moet het ook speciaal zo'n peutermaatje zijn? Wij hebben voor Jesses peuterbedje een gewoon éénpersoonsdekbed, en ik zag laatst bij de Action een heel leuke: met de boot van Noach en allemaal dieren erop. Leuke felle kleurtjes. En voor maar acht euro! Mocht je hem leuk vinden,(of je ziet andere leuke 1-persoonsovertrekken) kun je hem altijd ietsje verkleinen. Fluitje van een cent...
Ik heb echt een peuterdekbed gekocht. Vind ik al best groot op een peuterbed. Voor de keuze qua overtrekken had ik beter een gewoon 1 pers. dekbed kunnen kopen idd. En kleiner maken.....ik ben heel handig.....maar met naald en draad niet. Ik presteer het nog een knoop scheef aan te naaien8)
Hier ook gewoon een 1 persoons gekocht en sla groot gedeelte ervan onder het matras, dat ligt dan wel ietsjes omhoog maar daar merkt ze niet zoveel van omdat ze dat nog niet redt. Want voor 1 persoons zijn idd veel leukere dekbedden te koop.
ik heb zelf op de markt stof gekocht van oa Dora, Princessen, Winnie the Poeh en mijn moeder is reuze handig en heeft de overtrekken zelf gemaakt.
Ik weet niet of je handig bent met de naaimachine of iemand kent die dat is. Want dan is het gewoon een kwestie van leuke stof kopen en aan elkaar naaien. Is niet echt hogere wiskunde want je hoeft alleen maar gewoon recht toe, recht aan te naaien... En zo heb je voor niet teveel geld een leuk overtrekje in de stof die jij leuk vindt!
De Leenbakker heeft echt heeeeeeeeeeeeeeele leuke. Zowel voor jongens als voor meisjes. 14 euro per stuk. Ook hele leuke hoeslakentjes met ruitjes enzo.
Bij Beter bed zag ik een dekbed over trek van Babette Harms, echt heeeeeel leuk, wel prijzig! http://www.babetteharms.nl/naar%20bed,in%20bad.swf Je kan ze ook bestellen via het internet.
Ja die hebben wij ook. Alleen dan voor jongens, met 'Stoer' er op. En bij de Hema vind ik ze trouwens ook erug leuk!
Ons zoontje heeft ook een junior-bed, maar wel een gewoon groot dekbed. Ik vind de overtrekken van Lief! dan erg leuk ! Je hebt ze in twee maten en kunt ze via de website bestellen ! Groetjes, Nikki F
Je kan ook hele leuke en mooie bij de Hema kopen, niet duur, maar wel van goede kwaliteit. Suc-6 met zoeken! Groetjes, Duveldraakje
Heb een vraag over een moltonhoes. Gebruiken jullie die? Ik moet er één hebben voor het peuterbedje, maar kan ze nergens vinden. Weten jullie misschien waar? Bij de Hema zijn ze alleen vanaf 1 persoons. Ik heb trouwens het dekbedovertrek van m'n dochter van internet gehaald, ik zocht iets wat persé bij haar kamertje moest passen en kon dat nergens in de winkel vinden. (ben erg pietlut wat dat betreft ). Bij de v & d hebben ze ook leuke, niet de goedkoopste overigens...
Ik heb ze bij de hema gekocht. Ik vind ze niet zo erg mooi, ze passen ook niet goed bij de nieuwe kamer van mijn oudste, maar ik heb nu een fleecekleed van Cars gekocht en die ligt eroverheen. Je ziet er nu niks meer van en nu past het helemaal goed bij zijn kamer. Misschien zou jij ook zoiets kunnen doen? Dekbedovertrekken zijn echt dure dingen en zonde om weer nieuwe te kopen.
leenbakker heeft onwijs leuke 1persoons jungle dekbedovertrekken hoewel hij eigenlijk een peuterdekbed heeft, heb ik toch het 1 persoosn overtrek gekocht. zo onwijs leuk!! en helemaal niet duur (geloof 15 euro, maar kan ook 20 zijn geweest). limegroenig met allemaal 'getekende' jungle dieren: apen, rupsen, leeuwen, zebra, etc. hij vind 'm wel ook helemaal het einde