Nu kreeg ik vandaag de opmerking over me dochter. Nee niet die van jou diantha...maar nadat ik deze van een totaal onbekende kreeg Jou dochter loopt zeker pas. Nee zeg ik al vanaf mei zijn haar eerste passen begonnen. Omdat ze nog met haar handen evenwicht zoekt. Hmmm...doen meer kinderen dit> Of heb ik een onzeker druifje?
das 3 maanden, ik vind dat niet zo gek hoor. Waarschijnlijk idd een beetje onzeker. Ze sprinten toch niet allemaal meteen weg.
Ik zie er de ernst niet van in maar snap nu wel dat mensen alsmaar achhhh zeggen als ze haar zien lopen. Tja als je denkt die loopt net en met haar 80 cm is ze nog niet de grootste.
Mja, mijn zoontje is net pas begonnen met de eerste stapjes, maar hij zoekt zijn evenwicht door speeltjes in zijn handen te houden (en eventueel in zijn mond). Dan loopt hij opeens een stuk beter. Heeft dus met een stukje zekerheid te maken. Blijkbaar heeft je meisje dat nog nodig. Maakt toch niks uit . Scheelt je een hoop grijze haren dat ze geen durfal is denk ik .
haha alleen op loopgebied dan. Rennen kan ze nog niet. Maar klimmen als de beste, voorover de glijbaan af of gewoon achteruit :-s
Mijn zoontje loopt nu ook zo'n drie maanden (en rent en klimt en loopt achteruit), maar gebruikt ook vaak nog zijn handjes. Dan loopt hij met zij handjes omhoog, vooral als hij bijvoorbeeld de stoep op gaat of een drempel. Inderdaad om zin evenwicht te bewaren denk ik. Niets geks aan volgens mij