Dag dames, Ik mag graag series kijken. Real live tv vind ik helemaal niets,, kijk verder ook weinig tv, maar series uit amerika (en wellicht engeland) vind ik helemaal leuk. Nu zijn een paar series die ik kijk gestopt, en begint het dus een beetje leeg teworden in de week...duss, wie heeft een idee wat ik kan volgen?? Oude series, of nieuwe, maakt neit uit. Wat ik tot nu toe gekeken heb of nu kijk... csi csi ny csi miami (vond ik de minst leuke) bones greys anatomy house medium ghost wisperer stargate atlantis, en universe(daar baalde wij van dat die stopte!!) gilmore girls Games of thrones (samen met man) Bigbang theorie (samen met man) heroes charmed en nog zo wat.... duss.... wie heeft een idee??
Once upon a time Revenge Cult (zijn pas twee afleveringen van, tot nu toe lijkt het mij wel leuk ) The following (is ook nog vrij nieuw) Private practice, de spin-off van Grey's anatomy alleen gaat het vooral veel over zwangschappen, en is het volgens mij iets meer drama, niet zoveel ziekenhuis. The walking dead (je moet er van houden) Criminal minds Dit zijn zo'n beetje de series die ik leuk vind. Kom even niet op meer series.
Ik ben en blijf een sucker voor Supernatural. Ben de serie wederom helemaal aan het kijken en kan niet wachten tot het 20 maart is en de nieuwste aflevering uitkomt haha.
Wij hebben hier de afgelopen tijd gekeken: A gifted man Alcatraz Awake Combat Hospital Homeland Person of Interest Suits Unforgettable XIII Last Resort House Dexter NCIS
@wendelaa supernatural heb ik geprobeerd, maar bleef niet hangen, heel gek, je zou denken dat het wat moets izjn voor me, maar helaas... Opnieuw kijken doe ik ook vaak hoor ga binnenkort misschien GG of Charmed weer kijken als ik niets kan vinden... @divatje, goh die zeggen me helemaal niets! kijk je die met je man? waar gaan ze over? Is wel leuk als we iets samen kunnen kijken... Dexter heb ik ook al aan zitten denken..... hij si moordenaar en detective toch??
Dexter! Ik ben niet zo van de series, maar deze vond ik echt geweldig! Het laatste seizoen vond ik wat minder, maar toch kan ik niet wachten tot het volgende seizoen weer begint
Ik kijk: The walking dead Cult The vampire Diaries Supernatural Arrow The Carrie Diaries American Horror story Once upon a time
Arrow wil ik ook gaan kijken. Once upon a time kijk ik ook. Grimm kijk ik soms, maar vind ik wel wat minder. American Horror Story kan ik niet helemaal volgen haha.
The walking dead Breaking bad The X-files Fringe Mad men Buffy the vampire Slayer American Horror Story Downton Abbey Dexter Boardwalk Empire The Practice Desperate housewives Friends How I met your mother Coupling 3rd rock from the sun
wat leuk zeg zoveel reacties in korte tijd!! Heb net even once upon a time gegoogled, die lijkt me wel erg leuk zeg! Ik hou ook wel van sprookjes!
Once upon a time is echt een aanrader super leuk! En ze zijn al ver in het tweede seizoen dus dan heb je even wat te kijken!
walking dead touch once upon a time the beaty en the beast white colar dexter fringe grimm breaking bad zijn een beetje de serie,s die wij nu kijken
Beauty and the beast Vampire diaries Pretty little liars Hart of dixie Arrow Revenge friday night lights One tree hill