1 kant van de familie vernoemen was voor ons erg makkelijk. Maar nu komt de allerzwaarste opgave: het vernoemen van mijn schoonouders. We moeten iets bedenken met Gerrie/Giene (ja hoe bedenken ze het..) Nu houden we totaal niet van dit soort namen en kunnen hier dus totaal niets leuks van maken, jullie wel?!
Ehm... Voor jongens: Gerwin Gideon Gillian Gino Voor meisjes: Gemma Gisele Gendi Dat is alles wat ik zo kan bedenken. Persoonlijk vind ik de jongensnamen mooier, maarja.. als het een meisje wordt.... Ik hoop dat jullie er iets aan hebben. Jullie hebben gelukkig nog even bedenktijd zie ik aan je banner. Succes ermee!
Nee, deze namen vinden we helemaal niets haha. Dat is ook juist het moeilijke, we komen ook steeds op deze 'soort' namen uit..
Hai, thanks allemaal We zaten gister op de bank en ineens sprak mijn vriend de naam Gilan uit.. Waar ik van maakte: Gian! Dit vinden eigenlijk, hoe vaker we het zeggen, een best wel leuke naam! Ook omdat we met deze naam beide oma's vernoemen. Er zitten van de 1e oma de eerste 2 letters in en van de andere oma ook!
Thnx.. Het wordt trouwens niet de eerste naam dan hoor, maar we wilden gewoon perse wel een beetje een leuke 2e naam. Als er creatieve dames zijn met een leuke meisjes naam met deze letters, graaaaag!