Hmm.. ik hoor evi zo veel nu, en vind Eva zo veel mooier.. vind evi voor een volwassen vrouw ook niet leuk. Maar aan de andere kant, malou doet me te veel denken aan baloe (de beer), en ken een man met deze naam, dus dan zou ik voor Milou gaan. Vind ze beiden net niet eigenlijk.
Malou!! En geen Marlou, ik ben niet zo 'goed' met de R haha, zo'n harde klank of juist zo'n Gooise R, ik vind het nooit zo mooi als de R nadrukkelijk aanwezig is in een naam.
Wauw wat een reacties al. Leuk om te lezen! En gelukkig geen hele negatieve reacties, zitten we dus altijd goed . Het is zo dat we Evi al jaren een leuke naam vinden, maar het inderdaad een nadeel vinden dat hij nu wel erg populair is. En dat is Malou dus niet. Ik vind dat ook een hele mooie naam, maar moet zelf ook wel meteen aan Baloe de beer denken. En het is lastig om te switchen als je al zo lang Evi in je hoofd hebt. Maar we hebben nog even...
Dan zou ik ook gewoon voor Evi gaan 😊 Misschien is Milou nog een optie? Vind ik zelf iets leuker dan Malou.