Geen of Weinig HCG in urine, toch zwanger? Hellup!

Discussion in 'Stel je vraag aan de verloskundige' started by Zomerbries, Nov 24, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

Sep 20, 2008
    3,539
    0
    36
    Ik ben inmiddels 14 dagen overtijd, heb een paar dagen geleden de laatste test negatief gehad, maar ik voel gewoon dat ik zwanger ben!
    Heb genoeg symptomen namelijk zoals rug lies pijn, grotere borsten,zere aanhechting,aders, spierpijn gevoel buik enz.. ik voel het gewoon.
    Heb alleen de clear blue digitaal twee streepjes op de teststaaf gehad, volgens de verpakking mag je daar niet naar kijken maar de vrouw van clear blue zei dat t alleen aanslaat als ie echt hcg meet. Maar andere testen zeggen niets.

Nu is mijn vraag, komt het vaak voor dat je later nog posi test met urine?
    Kan ik beter een bloedtest aanvragen en komt t vaak voor dat vrouwen die dit laten doen toch nog zwanger blijken te zijn? Of kan ik beter een afspraak maken met een verloskundige en mag dit zonder verwijzing van de huisarts?

Hopelijk kan iemand me hiermee helpen, de onzekerheid is killing me!

2. Immie

Immie Verloskundige

Dec 17, 2006
    7,813
    0
    0
    Verpleegkundige en Verloskundige
    Hoi lynn,

Natuurlijk wil je zekerheid!
    Wat je het beste kan doen is een bloedtest bij de huisarts. Deze kan niet fout negatief zijn wat een urine test wel kan zijn.
    Indien de bloedtest zegt dat je zwanger bent dan snel een afspraak bij de verloskundige maken!

Imke

3. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

Sep 20, 2008
    3,539
    0
    36
    Bedankt voor je antwoord, omdat ik, als ik wel zwanger ben, nu al richting de 7,5 weken zit, ben ik dan al aan de late kant met de verloskundige bellen? Maar daarom vind ik t zo vreemd dat ik nog steeds nega test.. Heb je ervaring met de clear blue digitaal? Tellen twee streepjes nou wel of niet mee? Lees overal weer wat anders namelijk!

Share This Page