Hallo, Ik heb een vraagje over ww en ziektewet. Ik heb n.a.v. een auto ongeval ongeveer anderhalf jaar een ziektewet uitkering gehad. En nu vanaf afgelopen december een ww uitkering tot heden. De klachten die ik had, waardoor ik in de ziektewet ben gekomen, zijn nog steeds niet weg. Ik ben vandaag bij mijn revalidatiearts geweest en hij heeft me aangemeld, om naar een revalidatiecentrum te gaan. Alleen is op dit moment niet bekend hoelang de wachtlijst daarvoor is. Aangezien het dus op dit moment nog totaal niet lekker gaat, wat is het beste voor mij om te doen? Moet ik me ziek melden of niet? Alvast bedankt! Katie
Beste Katie, UWV Webcare is niet bevoegd medisch advies of oordeel te geven. Ik kan hierdoor je niet adviseren of je moet ziek melden. Ik adviseer je daarom om contact op te nemen met je werkcoach voor overleg. Je kunt dit doen door een bericht te sturen via de werkm@p. Adviseert de werkcoach je om ziek te melden? Dit kun je regelen via UWV telefoon 0900-9294. Actuele informatie over ziek zijn tijdens een WW-uitkering vind je hier. Ik wens je veel sterkte met je herstel. Met vriendelijke groet, Keja UWV Webcare Team www.uwv.nl/webcare