steken links in me buik

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Lovecouple, 3 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lovecouple

Lovecouple Bekend lid

27 mei 2008
    900
    1
    0
    houd dat iets in.. steken links in je buik.. velle steken

2. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    kan een eisprong zijn!

3. Meduusje

Meduusje Actief lid

24 sep 2008
    230
    0
    0
    advisor
    kan maar ik heb ze nog steeds ;)

4. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    als je idd zwanger bent kan het ook zijn en dan is het bandenpijn hihi
    gaat goed dus meduusje lekekr hoor

5. Meduusje

Meduusje Actief lid

24 sep 2008
    230
    0
    0
    advisor
    mag ik hopen voelt nu nog echt als hele zware ongi pijn word zelfs misselijk van steken in mijn onderbuik en rug constant in onderbroek kijken of het niet fout gaat vertrouw het nog niet helemaal als ik over mijn nod heen ben zal de rust wel weerkeren denk ik

6. Blij ei

Blij ei Fanatiek lid

20 aug 2008
    1.719
    0
    0
    felle steken had ik ook en ik dacht een goed voorgevoel...dus zwanger. Maar helaas bij mij waren het vroege :evil: :evil:
    Hoop dat het bij jou iets heel anders betekent :D

7. Mystic Sun

Mystic Sun Bekend lid

3 dec 2007
    884
    0
    0
    Die steken heb ik nu al 6 dagen lang, nou niet echt steken maar een zeurend gevoel in de onderbuik.
    Vanmorgen naar de huisarts geweest voor bloedtest, maandag krijg ik de uitslag, maar hij heeft ook inwendig onderzoek gedaan en het bleek dat mijn baarmoeder was gezakt, iets vergroot was en zéér gevoelig vooral aan de linkerkant.
    Hoogstwaarschijnlijk was dit een innesteling begin vandeweek waar ik nu nog last van heb, maar even afwachten tot maandag, zien wat de bloedtest zegt maar hij dacht zelf dat het weleens raak kon zijn al is het nog in een vroeg stadium.
    Duimen dus maar...

8. Meduusje

Meduusje Actief lid

24 sep 2008
    230
    0
    0
    advisor
    ik duim met je mee moppie mijn blmoeduitslag heb ik nu al twee dagen binnen maar nog steeds een beetje onzeker he het is nog zo pril maar vanmorgen nog eens getest hehe ( waarom geen idee) lijntje was nu iets donkerder

9. Mystic Sun

Mystic Sun Bekend lid

3 dec 2007
    884
    0
    0
    ik zal nimmer gerust zijn denk ik, mijn vorige MK was met 11 weken begin dit jaar, dus toen kon het ook nog misgaan.
    Denk dat ik pas bij 16 weken of zo iets geruster kan leven en kan gaan genieten, maar laten we eerst maar even afwachten wat de uitslag is maandagmorgen... ;)

10. Meduusje

Meduusje Actief lid

24 sep 2008
    230
    0
    0
    advisor
    oei en dat was ook al bij jullie tweede er kan natuurlijk altijd wat misgaan ik ga ervoor bidden dat het niet zo zal zijn
    inscha allah komt alles goed

11. Meduusje

Meduusje Actief lid

24 sep 2008
    230
    0
    0
    advisor
    maar had je van te voren al eens een miskraam gehad dan ?

12. Mystic Sun

Mystic Sun Bekend lid

3 dec 2007
    884
    0
    0
    Ik heb ik 1996 een MK gehad met 7 weken, in 2000 ben ik 1 van een tweeling verloren en heb een lieve dochter van 8 er vanover gehouden, heb nog steeds de echo waarop 2 kindjes te zien waren, helaas is er 1 met een hevige bloeding op 10 weken verloren gegaan, en ik had een MK begin februari dit jaar op 11 weken.

13. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    meduusje, bandenpijn voelt ook echt als ongi alleen dan hefitger. had er bij onze eerste mega veel last van heb ook wel eens savonds op de grond liggen creperen en overgeven echt niet normaal meer dacht steeds weer van ooh dit gaat mis. in het begin was het constant later met vlagen. en we hebben er een gezonde dochter aan over gehouden dus tis allemaal voor een goed doel hihi.

had het de vorigemnd ook weer dus dacht toen jah raak maar nee hoor toen kwamen ze en dag eerder al. en nu heb ik sinds woensdagavodn alweer last toen heel heftig (denk ei) en nu weer alleen minder erg dus maar weer w88

14. Meduusje

Meduusje Actief lid

24 sep 2008
    230
    0
    0
    advisor
    ja het voelt eenbeetje als die oefenweeen die ik bij de eerste had voor ik moest bevallen zo een druk geeft dat en spierpijn in mijn borsten het is best pijnlijk maar zal proberen me niet zoveel zorgen te maken ik heb immers al een gezonde dochter uit een moeiteloze zwangerschap liep met 38 weken nog in de disco inscha allah gaat het deze maal ook zo vlekkeloos

Deel Deze Pagina