Ik vind Roan leuk, maar ik ga met je man mee voor Ben of Thijs Thijs staat ook op mijn lijstje maar is helemaal niet de smaak van mijn eigen man helaas. Ben is bij ons een optie als tweede naam als we besluiten te vernoemen. Noah staat ook op ons lijstje Succes, moeilijk he?!
Mikai Geen populaire naam, niet moeilijk of te appart maar wel speciaal en heeele mooie en lieve kindjes haha
hoi hoe lang hebben jullie over de naam van je dochter gedaan of was dat een keuze van een van jullie. ik zou toch voor BEN gaan ik krijg echt hele leuke reacties stoer, internationaal, komt niet vaak voor , maar is ook niet super apart. evy is ook stoer en een voordeel , mijn zoontje is nu 2,5 jaar en kan zijn eigen naam al spellen en lezen succes met jullie keuze spinnekop
Ik vind echt dat jullie voor Aron moeten gaan......> Nora Ik zeg manlief overtuigen aangezien jullie Nora mooi vonden. Succes! Roan is ook een erg mooie combi van de letters Nora!
Meiden, Hartstikke bedankt! Evy hadden we zo. En sowieso meidennamen hebben we in overvloed die we leuk vinden. @ Bamaca, ik vind Aron erg leuk, alleen manlief niet. Volgens mij een beetje te bijbels. @ Spinnekop,.. dus jouw zoontje heet Ben. Je hoort de naam in NL niet zo vaak inderdaad en toch is de naam heel veel voorkomend in de rest van de wereld. Op een een op andere manier vind ik de naam weer erg kort. Bedankt meiden voor jullie meedenken!
als nikki een broertje zou krijgen zou het deyan worden, (uitgesproken als deejan) we wisten alleen de schrijfwijze nog niet. hoe is het trouwens met je zwangerschap?
Ik vind Evy en Liam wel erg leuk klinken maar je manlief heeft toch een punt vind BEN ook super leuk er bij klinken! Ben benieuwd wie straks wie gaat overtuigen, jij je man voor ROAN of hij jou straks voor BEN haha
Ha Shenoby, Ook leuke naam, maar volgens mij gata het hier Roan worden. Ik sta duidelijk voor in de overtuigingsslag. Hier gaat het super. Heb helemaal nergens last van. Voel me eigenlijk top. Ik las dat jij even in het z'huis hebt gelegen? Alles goed nu? Nog ruim 2 weken en dan is ze er!
Iemand noemde al TIJN, vind je man misschien ook wel leuk? Lijkt namelijk op Thijs. En wat vind je van Ronan ipv Roan?