Heel veel sterkte............... Ik begrijp je volkomen. Ons mathijs en jullie evy-linn hebben niet de kans gekregen. Mathijs is afgelopen 17 juni tijdens de bevalling overleden. En ik voel me nog ontzettend leeg en vol verdriet. Ik denk aan je. En blijf er over praten, dat helpt. Dikke knuffel voor jou
Zo'n mooi kindje, zo af, zo compleet. Wat vreselijk dat ze niet bij jullie mocht blijven, dat de wereld haar niet kan leren kennen. Ik hoop dat je veel steun om je heen ervaart om dit ondraaglijke verdriet te dragen, dat je trots bent op je prachtige dochter en dat jij en je man elkaar tot steun kunnen zijn.
Poeh. Dat gelukzalige moment van 'ze is er' dat dan zo omslaat. Ik wil jullie heel veel sterkte wensen.
Met tranen in me ogen jullie verschrikkelijke verhaal gelezen! meid wat een horror.... heel veel sterkte!
Tranen in mijn ogen bij het lezen van je stukje. Jullie prachtige dochter Evy-Linn heeft jullie ouders gemaakt.. Gefeliciteerd met haar geboorte, maar wat verschrikkelijk dat jullie haar hebben moeten laten gaan.. Ik weet ook helaas hoe het is om je o zo gewenste meisje te moeten missen.. Wens jullie heel veel sterkte. Niet alleen voor de komende tijd, maar voor altijd. Je zult zien daar je vanzelf een manier vindt om ermee te leren leven. Nu nog niet, maar dat moment komt er wel. geef jezelf de tijd.. Mijn pb staat open!
..... alle woorden lijken zinloos, je sterkte wensen klinkt afgezaagd. Ik weet werkelijk niet wat ik tegen je moet zeggen. Hoe oneerlijk kan t leven zijn. Evy zal voor altijd in je hart zitten, maar je had haar ook in je handen moeten hebben. Veel kracht toegewenst.
Met tranen in mijn ogen jouw verhaal gelezen. Ik wil je heel veel sterkte wensen. Het leven kan zo oneerlijk zijn!
Gefeliciteerd met de geboorte van jullie meisje en spijtig genoeg gecondoleerd dat ze overleden is. Prachtige naam.......
Verschrikkelijk er zijn geen andere woorden voor... Heel veel sterkte met jullie verlies en verdriet...
Wat ontzettend verdrietig en oneerlijk. Ipv blijschap hebben juliie heel groot verdriet. Heel veel sterkte!