On-ge-loof-lijk wat erg zeg... Blijkt maar weer wat een wonder het is om een gezond kindje in je armen te sluiten. Een wonder wat ik jullie zeer had gegund... Heel veel sterkte de komende tijd. Evy-Linn een prachtige naam en vast en zeker een prachtig meisje ze gaat jullie iets goeds geven daar ben ik van overtuigd... Ze is niet voor niets geweest. Sterkte.
Gefeliciteerd met de geboorte van Evy-Linn - wat een mooie naam! Zij heeft jullie papa en mama gemaakt Maar helaas ook gecondoleerd met haar overlijden Wat is het toch ongelooflijk oneerlijk dat jullie haar niet bij je hebben mogen houden Het is een prachtig gedicht wat je hebt geschreven....geen woorden voor. Heel veel sterkte! En praat over haar...zoveel je wilt. Ze is tenslotte jullie dochter en zal dat altijd blijven!
ten eerste gefeliciteerd met jullie prachtige dochter evy-linn maart helaas ook gecondoleerd met dit enorme verlies. Niets erger dan je eigen kleine meisje te moeten en dan ook nog zo op het laats helaas meid weet ik wat je doormaakt heb twee jaar geleden mijn zoontje verloren bij een zwangerschap van 40weken en dagen.En het is helemaal niet gek om over je meisje te willen praten want ja het is toch jullie dochter een deel van jullie leven dus meid praat zoveel over haar als je wil. De stichting lieve engeltjes heeeft mij er heel erg bij geholpen om hier over te kunnen praten misschien een aanrader voor je maar doe voor waar je je goed bij voelt. liefs
Verschrikkelijk... Geen woorden voor, maar in gedachte bij jullie. Gecondoleerd en heel veel sterkte.
Wat is het leven soms oneerlijk Ik wens jullie ontzettend veel sterkte en kracht toe de komende tijd!
Wat ontzettend oneerlijk Tranen lopen over mijn wangen... Heel erg veel sterkte met dit enorme verlies.. Dit zou eigenlijk niemand mogen mee maken..