Eindelijk heeft mijn man ook een 2e naam aangedragen die hij leuk vind voor een jongen. Hij vond alleen Giel een leuke naam, maar daar kan ik niet aan wennen. Nu kwam hij met Kai, die vind ik ook wel leuk. Maar nu de schrijfwijze, ik nijg naar Kaj, wat vinden jullie?
Ik heb voor Kaj gestemd, maar vind Kai ook mooi.. Kay zou ik niet doen, omdat ik hem dan zou uitspreken als 'Keej'. (Tenzij je ook doelt op de Engelse uitspraak natuurlijk maar ik ga er vanuit dat je de uitspraak als 'Kaaj' bedoelt... Correct me if i'm wrong )
Geweldige naam! Helaas heb ik deze naam niet kunnen gebruiken vanwege de achternaam. Hij stond dus bij mij al jaren op nr. 1 maar dan wel geschreven als Kai. De andere schrijfwijzen vind ik niks.
Kay zal indd vaak Keej worden...ken iemand die Kai heet en wij zeggen allemaal Kài zeg maar met korte a. Dus zou ik Kaj kiezen omdat ik die het meeste 'Kaaj' vind uitzien haha!
Ik heb gestemd op 'Kaj', maar 'Kai' lijkt me ook prima. Kay wordt internationaal uitgesproken als 'kee' of 'gay', dus dat zou ik echt afraden
Ik heb Kaj gestemd, vind ik de mooiste spelling. Kai kan ook. Kay vind ik niet mooi, en dan krijg je idd verwarring met Keej en dat vind ik toch meer een meisjesnaam.