Kleine meid ligt nu in mijn arm te slapen. Tijdens haar slaap jammert ze wel eens, echt anders dan dat ze wakker jengelt ofzo. Ze trekt dan ook een heel zielig gezicht. Ook gaat ze soms heel snel en onrustig ademen. Dromen? Dag verwerken? Herkennen jullie dit? Ziet er overigens heel schattig uit.
Zoontje deed het ook heel vaak toen hij nog op mij lag de eerste maanden. Dromen kunnen ze nog niet op die leeftijd zeggen ze, maar ik heb wel altijd gedacht dat zoontje dan bepaalde indrukken aan het verwerken was en dit er even uit moest. Ziet er zo aandoenlijk uit.
Ja hier ook zulk gedrag. k Vind het zielig maar moet er ook om lachen eigenlijk, het is zo'n lief gezicht Vooral die pruillipjes en lachen. Je kan er wel uren naar kijken!
M'n vader zei vroeger altijd: "ze is zo lief... Als ze slaapt" en dat vond ik nooit zo leuk. Of ik alleen maar lief wad als ik sliep! Maar nu snap ik het pas! Zo'n lachje, pruillipje, kreuntje of als hij gewoon slaapt: ik kan er naar blijven kijken!
Brabbelen, gillen, lachen, huilen...en gewoon slapen... Gelukkig hebben we een babyfoon met camera zodat ik niet elke keer voor niets er naartoe zou gaan. Maar is hier wel heel erg in fases...nu is het gelukkig rustig als ze slaapt