wordt ik net gebeld of ik ee wil doen aan een onderzoek over lingerie door Chanel Vraagt die vent allemaal dingen over wat voor lingerie je draagt, ik dacht eigenlijk meteen dat het wel eens een vies mannetje kin zijn. Vraagt hij op een gegeven moment of ik me wil omkleden en een kanten onderbroek/ string aan wil doen en wil zeggen of het schuurt Heb maar snel opgehangen, hihi
bah wat een vieslel.. me moeder werd ook eens door zo'n figuur gebeld hij had het over grote strakke borsten en een jong lijf, nou je raadt het al ze was toen al 42 en had niet zoveel meer daarzo
Hahaha,inderdaad een vies mannetje! God weet wat hij aan de andere kant van de lijn aan het doen was.
Haha zoiets heb ik ook ooit gehad... toen zat ik op mijn werk. Belt een of andere kwibus over wat ik aanheb enzo... Ook snel opgehangen, wat een weirdo's.
je had hem meteen kunnen vragen of hij een klein pikkie had en dan heel hard lachen ach dat is eigenlijk best gemeen foei loopy
met remsporen er in (volgens mij verkoopt chanel niet eens lingerie of wel?) Jammer dat hij onbekend belde, kon ik hem terugbellen met een enquete
Whahaha! Wat zijn jullie allemaal gemeen zeg! Zo'n arme kerel wil ook gewoon een keertje aan zijn trekken komen. Is waarschijnlijk 50 en woont nog bij zijn moeder, belt ie een lekker ding op, wordt ie alsnog afgezeken
Dan vraag ik me toch af wat voor soort man dat dan zou zijn en hoe zo iemand er dan uitziet....t schijnt dat mensen die dit doen je t er niet van zou verwachten zeg maar! Ik zou denk ook zeggen dat ik een grote oma onderbroek aan had en dat dan al een week lang en dat ik m dan morgen binnenstebuiten draai ofzo hahahahha, JAKKIEEEE!