Dat kan je bekijken op www.thekids.nl maar met folder werk is het meer een onkosten vergoeding, en nu met de TV opname's krijg je er meer voor. Maar dat komt echt ZELDEN voor8) Je moet het doen omdat je zelf en je kind het leuk vinden, je moet het zeker niet voor het geld doen! ~~~~~~~~~~~ Vanmorgen heeft hij weer super goed z'n best gedaan, was een lange dag voor hem, we waren er om 10 uur en we gingen pas om half 2 weg. Hij was helemaal gesloopt ook. En op het laatst had hij er nog maar weinig zin in natuurlijk. Hij heeft die 3 zinnetjes wel tig keer moeten zeggen, en vond het niet zo gek dat hij er helemaal klaar mee was eind vd dag. Die schommel was wel super, hij was er niet vanaf te slaan haha. Helemaal van staal met een houten zitting, echt een grote vogel schommel. Zal ff een foto plaatsen. Nu moet ik woensdag nog naar Adam, naar een geluidsstudio naast Carre... Nou zit ik daar nu niet echt op te wachten met Marijn en Ewout in het openbaar vervoer, dus ik mag ook met de Taxi maar daar word nog even over gesproken. Ze snappen ook wel dat ik er geen trek in heb om hoogzwanger met 2 kleintjes met de trein en de tram te gaan.... Hij heeft vanmorgen ook al geluids opname's gemaakt dus heel misschien kunnen ze dat ook gebruiken, dus dat is nog even afwachten. Dinsdag avond weet ik 100% zeker wat alles gaat worden en zo. En vanaf 20 Juli (ja dat is ook de dag dat ik ben uitgerekend) komt het allemaal op de buis!!! Dus vanaf die tijd kunnen jullie hem voorbij zien komen op alle NL netten. De laatste 2 weken van Juli en Augustus.
Net het beslissende telefoontje gehad, en Ewout is het NIET geworden Snap er echt helemaal niets van!!! Zowel in de studio als het voedingscentrum zelf die er ook bij waren, hadden voor Ewout gekozen. Zaterdag ochtend was er nog een andere jongen geweest en die had de clip ook opgenomen, en was binnen een uur klaar, maar hij is ruim 4 jaar. En dat word m dus, en hij staat niet ingeschreven bij het castingburo... Flink balen hier
he jammer.. kan me voorstellen dat je giga baalt.. dat is de mindere kant van showbizz. Ik heb eens meegedaan met Miss Universe voorrondes. Huren ze ook gewoon modellen in. Kun je toch niet tegenop? Geen een normale meid ging door.. raar hoor.. alleen maar meiden die al ervaring hadden.. grrr.
Hoi! ik zag net die reclame van 22.30 op net5 volgens mij lees nu net dat het jouw zoontje niet is. maar wees maar blij want wij vonden het een irritante reclame je wilt toch niet dat je kind als irritante papagaai op tv komt.. voor ewout komt er vast binnenkort een veel leukere reclame en succes trouwens, je bent nu uitgerekend toch? groetjes
ze is inmiddels al bevallen en idd de reclame is irri.en die knul is ook niet zo leuk als die van jou hoor!
Zag de reclame vanavond op de tv. We vonden hem super leuk, maar nu ik dus lees dat het jouw kindje niet is geworden, zal ik uit principe het een stomme reclame vinden!
Ik zag de reclame ook en moest natuurlijk gelijk aan dit topic denken. Ik vind het echt heel onverstaanbaar wat het jongetje zegt.
Oh, wat jammer dat het jouw zoontje niet geworden is . En net wat Consider zegt dat jongentje op de reclame is echt onverstaanbaar. Ik verstond echt niet wat ie zei op t begin, ik moest t zelfs aan mijn man vragen.
Pfff ik vind het een leuke reclame, en ook goed te verstaan. Maar jammer dat jouw kindje het niet geworden is!
Ik vind het ook een goede reclame en ook te verstaan. Wel jammer dat jou kindje het niet is geworden maar daarom vind ik dit geen slechte.
ik kan die jongen echt niet verstaan hoor! dat ik het niet kanb verstaan oke (ben slechthorend) maar niemand niet. echt erg vind ikd at, zal niet eens weten waar het over gaat! vind Ewout er veel leuker uitzien zo van de foto bekeken