hij zegt: hm lekker frikandellen geen tijd voor ontbijt en ik pak de auto wel effe ik moest echt goed luisteren voor ik het verstond.
Ik kan het ook wel verstaan, en vind het een zeer goede reclame! (het doel dan he) Kan me voorstellen dat je baalt als je er zoveel tijd in hebt gestoken.
ik moest het ook een paar keer horen voordat ik het kon verstaan.. lijkt wel of er aan zijn stem gesleuteld is? vind het overigens wel een leuk ventje om te zien maar snap dat je het jammer vind dat ewout het niet is gworden
Ik heb de reclame al een paar keer voorbij zien komen en zie nu net dit topic pas. Ik vind het een super irriante reclame (het doel is wel goed) en heb ook echt goed moeten luisteren wat 'ie nou zei.
Ik kan het gewoon goed verstaan hoor en ik vind het een leuke/grappige reclame. Jammer dat je zoon het niet geworden is maar ik denk dat je dat vaak zal hebben in de tv wereld. volgende keer beter
Jammer dat je zoontje het niet geworden is. Vind het wel een leuke reclame, kon de zin over het ontbijt eerst niet verstaan maar het is wel een onwijs schattig jongetje.
Vind hem super irritant! Maar neemt niet weg dat het jammer is dat jou zoontje het niet is geworden, en dan ook nog op zo'n rare manier!
Jammer dat jouw zoontje het niet is geworden! Maar ik moet eerlijk zeggen dat 't jongetje die 't wel is geworden echt superschattig is, en ik kan 'm ook prima verstaan hoor!
jammer inderdaad dat het jouw zoontje niet geworden is. Vind het jongentje van de reclame nu, echt een schatje ook gewoon. En moet zeggen dat ik het wel goed versta maar vind het wel een irritante reclame