Ewout in het zwembad

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door mouschy, 1 jul 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mouschy

mouschy Fanatiek lid

30 aug 2005
    3.709
    0
    0
    kraamverzorgster, nu ben ik gastouder.
    Noord Holland
    Ewout is alweer 2 maanden, en is voor het eerst wezen zwemmen! En hij vond het erg leuk!

Gemaakt met onze eigen onderwater camera!

2. Ooievaar

Ooievaar VIP lid

22 jun 2005
    5.245
    0
    0
    Amstelveen
    Aaaaaaaaaaaaahhh wat schattig
    Vond je het niet eng zo onder water??

3. Silvie

Silvie Fanatiek lid

16 aug 2005
    3.910
    0
    0
    Woerden
    Wat een geweldige foto zeg .. mooi hoor.

4. tam27

tam27 Fanatiek lid

6 aug 2005
    3.173
    1
    38
    verpleegster
    Zuid-Holland
    Wat een leuke foto's, gaaf hoor :D

5. Inky

Inky Fanatiek lid

12 mei 2006
    3.195
    0
    0
    Leerkracht
    wauw wat mooi, en scherp ook zeg!

6. KeeJBie

KeeJBie Fanatiek lid

25 jan 2006
    2.322
    0
    0
    Apeldoorn
    Dat vraag ik me ook af ja..

En kan je pas babyzwemmen vanaf 2 maandjes?!:p

7. Niet meer actief

een vriendin van me die in maart bevallen is meldde dat je mag zwemmen met de kleine als ie 6 weken is...

8. Niet meer actief

Wat lief om te zien :)

9. Kathy

Kathy VIP lid

22 mei 2005
    5.535
    0
    0
    Draagdoekconsulent
    Lichtervelde, België
    is lief hoor. Vond je het niet eng om hem zo met z'n gezichtje in het water brengen? En wat vond Ewout ervan?

10. djara

djara Fanatiek lid

12 apr 2005
    2.675
    0
    36
    begeleidster
    makkum (fr)
    wat een mooie foto's!

11. mouschy

mouschy Fanatiek lid

30 aug 2005
    3.709
    0
    0
    Noord Holland
    Ewout vond het geweldig onderwater. De eerste keer toen hij boven kwam had hij zo iets van; wat doe je nou? en de tweede keer toen hij boven kwam had hij een big smile :D Vaker heb ik het niet gedaan ;) Het was geen baby zwemmen maar we hebben zelf met hem gezwommen.
    Mijn man en ik zijn alle 2 duikers en hebben daarom een (goede) onderwater camera. (Canon)
    Ik heb vaker met baby's gezwommen (les) vandaar ik ook een beetje weet hoe je moet zwemmen met baby's en dat ze ook onderwater mogen / kunnen ;)
    We hebben 20 min. met hem gezwommen, en toen we onder de douche stonden viel hij in slaap in de armen van mijn man, zo schattig! Volgende maand gaan we weer :D

12. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    Ow leuk .. en wat een mooie foto's zeg!!! schitterend!

13. Carmen

Carmen Fanatiek lid

2 nov 2005
    1.065
    0
    0
    Peuterjuf
    Haarlem
    Leuk zeg, Mouschy!! Lijkt me heerlijk hoor. Ik wacht tot Djurra 3 maanden is omdat ze dan minder vatbaar is voor oorontstekingen etc. Volgens het CB (de mijne in ieder geval en die op internet) mag je met je kindje zwemmen nadat ze de eerste vaccinatie hebben gehad, maar ze adviseren om te zwemmen vanaf 3 maanden oud.

14. Senna

Senna Fanatiek lid

8 dec 2005
    2.560
    0
    0
    ach gus wat een schatje zeg!!! hele leuke foto's!

15. minni

minni Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    hee dat is gaaf!

16. Thea

Thea Bekend lid

19 mei 2006
    507
    0
    0
    Automatisch oogjes en mondje dicht, goed he van je kleintje. Ziet er heel lief uit op die fotoos. Mooie fotoos hoor, prachtige camera zal dat zijn.

17. mouschy

mouschy Fanatiek lid

30 aug 2005
    3.709
    0
    0
    Noord Holland
    Hier op baby zwemmen zitten er veel baby's bij die net 6 weken zijn. Ik zit niet op baby zwemmen, ik ga liever zelf met mijn ukkie zwemmen ;) Maar ik zie het regelmatig hier in het bad.
    Donderdag 6 juli moet Ewout voor zijn eerste prik :confused: ik zal het daar nog eens vragen.
    Hij is nu wel van zijn verkoudheid af :D en hij vond het heerlijk dus waarom niet!

Ja Thea die camera maakt altijd mooie foto's gelukkig! die hebben we vorig jaar gekocht en hebben er geen spijt van! het is een Canon S60. Het is een gewone camera en we hebben er een onderwaterhuis bij gekocht voor als we gaan duiken. En nu kwam het ook heel mooi uit natuurlijk :D

18. mamavanYeline

mamavanYeline Bekend lid

12 okt 2005
    666
    0
    0
    OH wat lief zeg. leuk dat hij het onderwater ook leuk vind hihi.

19. Silvie

Silvie Fanatiek lid

16 aug 2005
    3.910
    0
    0
    Woerden
    @mouschy

Ik heb dat ook gehoord jah .. dat het pas vanaf een maand of 3 mag en na de eerste prikken

20. mouschy

mouschy Fanatiek lid

30 aug 2005
    3.709
    0
    0
    Noord Holland
    Ik ben vanmorgen met Ewout naar het CB geweest. Hij heeft zijn eerste prikjes gehad... Zo sneu om te zien. Hij heeft 2 prikken gehad; DKTP & Hib. Nu heeft hij een pleister op alle 2 zijn boven beentjes... Hij moest huilen toen die prikken werden gegeven, maar nog viel het me mee hij was niet helemaal over de rooie zeg maar. Toen ik thuis kwam, werd hij pas echt verdrietig. Hij werd ook helemaal bleek en huilen, huilen heel zielig. Nu gaat het wel weer gelukkig. Ik geef hem wat nieuws van VSM Tujababy, dat helpt tegen pijn bij vacinatie. Dat kende ze ook nog niet bij het CB maar ze vonden het wel goed. Ze hebben liever niet dat je iets rectaal aan de baby geeft, dit zijn druppeltjes en hij vind het lekker.

Ik heb het ook meteen gevraagt over dat zwemmen. In het zwembad mag je gewoon zwemmen met de baby ook als hij of zij nog niet is ingeent. Je mag ook gewoon buiten in een badje met de baby, als je maar oppast dat het niet in de zon is en niet op de tocht

Ewout is ook behoorlijk gegroeit, ze vroegen al of ik Pokon had gegeven. Toen ik zei dat hij alleen borstvoeding kreeg hadden ze echt zo iets van; zo dat is helemaal super
    Hij weegt nu 6060 gr. en is 60 cm. Hij is nu voor het eerst gemeten. Vorige keer woog hij 5210, dat is 3 weken terug. Hij zit nu ook iets boven het gemiddelde Hij is weer helemaal goedgekeurt

Deel Deze Pagina