Ik ben net gebeld door Harry Klooster Casting (de mensen achter de GTST acteurs) en ze willen Ewout graag in GTST zien! Ik krijg vandaag of morgen het script gemailt. Het gaat er over dat Charlie een droom heeft en dat ze dan allemaal baby's ziet (5 stuks) en dat ze daar uit Valentijn moet kiezen, en dat ze dus niet weet wie Valentijn is omdat ze hem niet herkent.... (ja echt een soap verhaal).... En Ewout is dus 1 van de baby's waar uit Charlie moet kiezen Ik moet er a.s. dinsdag al naar toe, en mag de studio bekijken van GTST! Echt te gek lijkt me dus! En ik vroeg nog hebben jullie hem misschien vaker nodig voor de rol van Valentijn en toen zeiden ze dat ze dat daar gingen beslissen, dat ze eerst wilde kijken hoe Ewout het vind en zo. 8)
lachen man, hahaahaha weten we ook meteen iets meer over charlie hahahaha idd een lekker soap verhaal hahahaha maar je mag trots wezen hoor super leuk! misschien dat er zo wel meerdere dingen binnen komen rollen! succes
Hey wat super leuk joh alvast veel plezier.. Een vroeger buurvrouw van mij haar dochtertje die speelde het dochtertje van Martine Hafkamp in GTST..was ook zo leuk om te zien..alleen zij was toen nog een baby dus heeft er zelf niet veel van meegemaakt hoor..
Wat leuk zeg! laat even weten wanneer het wordt uitgezonden dan kunnen massaal voor de tv gaan zitten haaha
Oh leuk zeg spannend! (brutale vraag maar waarom doe je het?) (krijg je ervoor betaald? tis toch een soap-rol )
Bedankt voor alle leuke reacties! @ Tanja WAAROM ik het doe? gewoon omdat ik het leuk vind! niet omdat we er betaalt voor krijgen, want daar doe je het zeker niet voor. Zo goed word het allemaal niet betaald hoor haha. Ewout heeft al vaker modellen opdrachten gehad, en nu dus voor het eerst voor de TV
Wat leuk dat Ewout op tv komt zeg. Heb jij hem gewoon bij Harry Klooster in geschreven ofzo. Of ook nog bij andere modellenbureaus? Hoe werkt dat precies? x
wow wat leuk zeg! dan krijgen we natuurlijk ook te horen wanneer we ewout gaan zien op tv he dus je hebt al een echt klein beroemd tv-sterretje in huis!
Wauw wat leuk laat ons wel weten wanneer hij op tv komt he, want ze nemen vaak heel ver van te voren op het kan dat het pas in juni wordt uitgezonden.
Hahaha ja zeer trotse moeder Wanneer het word uitgezonden weet ik niet, hoor ik dinsdag wel denk ik zo. Ewout staat bij 2 modellenburo's ingeschreven, vandaar hij regelmatig gevraagd word 8)
Leuk Mouschy! Ben wel benieuwd wanneer het wordt uitgezonden. Hopelijk vindt Ewout het ook leuk! Veel plezier!